اخبار تکنولوژی

گوشی آیفون SE 4 از مودم ۵G پشتیبانی می کند

شرکت اپل با معرفی و عرضه آیفون SE 2022 سومین عضو این سری گوشی‌های اقتصادی خود را در بازار عرضه کرد. این مدل در هنگام عرضه توانست مطابق انتظارات ظاهر شده و محبوب شود. حال به نظر رسیده گوشی آیفون SE 4 قرار بوده بهتر از قبل پدیدار شود.

 بنابراین، این محصول در زمان عرضه انتظارات زیادی را برآورده خواهد کرد. آیفون SE (2022) با چندین ویژگی جالب عرضه شد. شما جدیدترین چیپست پرچمدار A15 Bionic را دریافت می‌کنید که در آن زمان قلب تپنده آیفون ۱۳ بود. این گوشی پشتیبانی از اتصال ۵G را برای آیفون مقرون به صرفه به ارمغان آورد.

این گوشی با قیمت ۴۲۹ دلاری عرضره شد که کمی بالاتر از نسل قبلی محسوب می‌شد. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، آیفون SE 4 اپل می‌تواند برای اولین بار از یک مودم سفارشی اپل ۵G استفاده کند.

آیفون SE 4 یک محصول خوش قیمت و مدرن

اپل مدت‌هاست که برای کنترل بیشتر بر سخت‌افزار خود و کاهش وابستگی به تامین‌کنندگان شخص ثالث تلاش می‌کند. اقدام اخیر این شرکت برای طراحی مودم ۵G گوشی iPhone SE گامی مهم در راستای این هدف است. این گزارش  جدید نشان‌دهنده یک تغییر استراتژیک از اپل بوده، زیرا قصد دارد در توسعه اجزای کلیدی دستگاه‌های خود به خودکفایی برسد و این امکان را به آن می‌دهد تا سفارشی‌سازی‌ها و ویژگی‌های بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

در حالی که آیفون SE فعلی به تراشه سفارشی اسنپدراگون X57 کوالکام برای ۵G زیر ۶ گیگاهرتز مجهز شد، مودم اپل عملکرد ۵G سریع‌تر و بهره‌وری انرژی بهبود یافته را ارائه می‌دهد. اپل با داشتن مودم اختصاصی قادر خواهد بود سخت افزار و نرم افزار را به شدت ادغام کند و در نتیجه تجربه کاربری بهتر و استفاده کارآمدتر از عمر باتری را به همراه داشته باشد. تصمیم اپل برای کناره‌گیری از کوالکام و توسعه مودم به این معنی بوده که می‌تواند اتکای خود را به یک تامین کننده را کاهش دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا