اخبار تکنولوژی

نوع پردازنده تلفن Galaxy A05 فاش شد

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه سری بعدی A0 خود در بازار است که سری تلفن Galaxy A05 بوده و گفته می‌شود شامل دو گوشی گلکسی A05 و گلکسی A05 خواهد شد. اخیراً این دستگاه‌های شایعه شده در وب‌سایت‌های گواهی IMEI و Bluetooth SIG مشاهده شده‌اند که نشان می‌دهد به زودی می‌توانند رونمایی شوند.

Tech Outlook اکنون گوشی هوشمند Galaxy A05 را در پایگاه داده Geekbench با شماره مدل SM-A055F کشف کرده است. دستگاه آینده امتیاز تک هسته‌ای ۴۱۹ و امتیاز چند هسته‌ای ۱۳۸۶ را دریافت کرد.

این لیست نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند آینده از یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G85 قدرت می‌گیرد. از میان ۸ هسته این پردازنده، ۶ هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز و ۲ هسته با فرکانس ۲.۰۰ گیگاهرتز کار می‌کنند. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۳ و ۴ گیگابایت رم کار می‌کند. پیشتر تأیید شده بود که این دستگاه از اتصال بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه این دستگاه را اعلام نکرده و سایر مشخصات دستگاه در دست بررسی است. اما از آنجایی که این دستگاه در پایگاه‌های داده رویت شد، بزودی از راه می‌رسد. سری گلکسی A سامسونگ، سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت است. این سری برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین سری‌های گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. سری گلکسی A شامل طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند با قیمت‌های مختلف است که هر کاربر با هر بودجه‌ای می‌تواند گوشی مناسب خود را پیدا کند.

تلفن Galaxy A05 بزودی از راه می رسد

گوشی‌های سری گلکسی A ویژگی‌های مختلفی مانند صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، دوربین‌های عالی، پردازنده قدرتمند و باتری با دوام را ارائه می‌دهند. این گوشی‌ها همچنین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظمی دریافت می‌کنند که اطمینان می‌دهد که سال‌ها به‌روز و ایمن باقی خواهند ماند.

گوشی هوشمند سامسونگ، یک گوشی تلفن همراه بوده که با سیستم عامل اندروید همراه است. این گوشی‌ها توسط سامسونگ الکترونیک، یک شرکت چند ملیتی کره جنوبی تولید می‌شوند. گوشی‌های هوشمند سامسونگ از جمله محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان هستند. گوشی‌های هوشمند سامسونگ طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند، از جمله صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، دوربین عالی، پردازنده قدرتمند و باتری با دوام. این گوشی‌ها همچنین آپدیت نرم افزاری منظمی دریافت کرده که اطمینان می‌دهد دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باید منتظر ماند سامسونگ بزودی نسل جدید گوشی‌های اقتصادی خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. نسل بعدی محصولات این شرکت کره‌ای بزودی از راه خواهند رسید و انتظار داریم ویژگی‌های بزرگی داشته باشند. تلفن Galaxy A05 یک اقتصادی بوده و احتمالا در طراحی نسبت به نسل پیشین ارتقا چندانی پیدا نکند اما از پردازنده و سخت افزاری بهتر بهره خواهد برد.

کره‌ای‌ها در تلاش هستند هر نسل را با ویژگی‌های بهتری همراه سازند، بنابراین تنها باید به انتظار ادامه داد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا