اخبار تکنولوژی

گوشی Realme 12 Pro+ در Geekbench رویت شد

Realme در حال معرفی ویژگی‌های کلیدی گوشی‌های هوشمند سری Realme 12 Pro قبل از عرضه جهانی آن‌ها در ۲۹ ژانویه است. انواع pro و pro+ نیز گواهی متعددی را دریافت کرده‌اند. هر دو گوشی قرار است به عنوان جانشین سری Realme 11 Pro سال گذشته وارد بازار شوند. اکنون، نسخه جهانی Realme 12 Pro+ بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شده است که جزئیات سخت افزاری آن را فاش می‌کند.

در پایگاه داده Geekbench، گوشی Realme 12 Pro+ دارای شماره مدل RMX3840 است. با یک مادربرد به اسم رمز Parrot فهرست شد. چیپست شامل چهار هسته با فرکانس ۱.۹۶ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز می‌شود. این مدل به پردازنده اسنپدراگون ۷s نسل ۲ اشاره دارد که این گوشی هوشمند را قدرت می‌بخشد. پایگاه داده بنچمارک همچنین ۱۲ گیگابایت رم داخلی را نشان می‌دهد. در زمان عرضه، رم و پیکربندی ذخیره‌سازی بیشتری وجود خواهد داشت. از نظر نرم‌افزاری، محصول آینده با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ همراه خواهد شد.

Realme 12 Pro+ در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته ای Geekbench امتیاز ۱۰۲۵ و ۲۹۱۵ کسب کرد. طبق تیزرها، Realme 12 Pro+ دارای یک دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OV64B با زوم اپتیکال ۳ برابر، بدون نقص ۶ برابر و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر خواهد بود. همچنین دارای Super OIS خواهد بود. مدل آینده همراه با مدل پرو تایید شده است که دارای ماژول دوربین دایره‌ای با پنل عقب دارای بافت چرمی آبی است.

گواهی TUV گوشی Realme 12 Pro+ نشان داد که توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌شود. طبق یک افشا عملی، دستگاه با صفحه نمایش منحنی عرضه خواهد شد.

گوشی Realme 12 Pro+ در دو قدمی معرفی

ریلمی یک شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که در برلین آلمان و شنژن چین مستقر است. این برند به‌طور رسمی در  در روز ملی جوانان در آلمان توسط اسکای لی متولد بینگ ژون لی  مستقر شد. ریلمی در ابتدا به عنوان یک زیرمجموعه از Oppo فعالیت می‌کرد، اما در سال ۲۰۱۸ به یک شرکت مستقل تبدیل شد. این شرکت به سرعت رشد کرد و در سال ۲۰۲۲ به یکی از پنج تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد.

ریلمی به ارائه گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالا معروف است. این شرکت طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را در رده‌های مختلف قیمتی تولید می‌کند.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا