اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو X100 و کسب تاییدیه ۳C

ویوو در حال حاضر قرار است تا پایان سال از پرچمدار سری جدید موسوم به ویوو X100 رونمایی کند. شایعات و افشاگری‌هایی در مورد محصولات آینده منتشر شده که به طور مداوم جزئیات مختلفی از جمله باتری، پردازنده، سرعت شارژ و موارد دیگر را فاش می‌کند. اکنون قبل از عرضه، گوشی ویوو X100 دارای تاییدیه ۳C در چین بوده که جزئیات شارژ آن را تأیید می‌کند.

ویوو X100 در وب سایت گواهی ۳C با شماره مدل V2309A لیست شده است. در همین حال، آداپتورهای شارژ دارای شماره مدل V12060L0A0-CN / V12060LIH0-CN1 / V12060LIA0-CN / V12060LIH1-CN بوده که نشان می‌دهد گوشی ممکن است با هر یک از آنها عرضه شود. همه آداپتورها از شارژ سریع تا ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند، بنابراین سرعت شارژ در X100 استاندارد تأیید می‌شود. با این حال، مانند نسل قبلی خود، گوشی آینده شارژ بی سیم را از دست خواهد داد.

جدا از گواهی ۳C، یک افشا جدید توسط Digital Chat Station که اکنون حذف شده نشان می‌دهد که ویوو X100 ممکن است در دو نسخه معرفی شود، یکی با صفحه نمایش خمیده، یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات و دیگری مدل تخت، صفحه نمایش OLED، باتری کوچک‌تر و شارژ ۱۲۰ واتی.

گوشی ویوو X100 با طراحی بهبودیافته

در همین حال، طبق گزارش‌های گذشته، X100 Pro از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، X100 Pro+ طبق گزارشات دارای باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد بود.

انتظار می‌رود ویوو X100 در هفته سوم نوامبر رونمایی شود. جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه برنامه‌ای در سر می‌پروراند. چینی‌ها هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند رده بالا خود را معرفی کرده که دارای ویژگی‌های قابل توجه هستند. برند ویوو زیرمجموعه BBK بوده که همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع پر سازد.

جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت چه محصولی را در آینده نزدیک معرفی می‌کند. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر می‌پروراند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا