اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی Civi 2s و کسب تاییدیه جدید

دستگاه آینده و جدید شیائومی با شماره مدل ۲۳۰۴۶PNC9C توسط MIIT چین تاییدیه دریافت کرده و از آنجایی که مدل مشخص نیست کدام گوشی است احتمال می‌رود شیائومی Civi 2s باشد.

گواهی رادیویی، همانطور که در مشخصات آمده، هیچ جزئیاتی در مورد دستگاه فاش نکرد. اعداد “۲۳۰۴” در شماره مدل دستگاه نشان داده که گوشی ممکن است در اوایل ماه آوریل وارد بازار چین شود.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بوده که گوشی شیائومی Civi بزودی از راه رسیده و طراحی باریکی خواهد داشت. در قسمت جلو، انتظار داریم که دستگاه دارای یک پنل AMOLED با لبه‌های منحنی و یک بریدگی بیضی شکل باشد که دو حسگر دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در آن جای خواهد گرفت.

شیائومی Civi 2s با طراحی ساده

در عقب دستگاه، دوربین سه گانه وجود دارد که حسگر اصلی از نوع سونی IMX800 با فناوری OIS است. در سوی دیگر نمایشگر FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم تدارک دیده شد. تمامی گوشی‌های شیائومی Civi که قبل از این گوشی عرضه شدند، دارای چیپست کوالکام بودند، اما گوشی بعدی احتمالاً دارای چیپ Dimensity 8200 مدیاتک است. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن پرداخت.

نام نهایی بازاریابی ۲۳۰۴۶PNC9C هنوز تایید نشده است. چندین گزارش حاکی از آن بودند که دستگاه بعدی سیوی Xiaomi Civi 3 نام خواهد داشت. با این حال، این احتمال وجود دارد که ۲۳۰۴۶PNC9C یک نسخه ارتقا یافته باشد و نه جانشین Civi 2 که در سپتامبر ۲۰۲۲ به طور رسمی عرضه شد. این احتمال وجود داشته که این دستگاه با نام شیائومی Civi 2s عرضه شود.

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این کمپانی چه برنامه ای دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا