اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر شده گوشی موتورولا Moto G Stylus 2023

موتورولا اخیراً چندین مدل میان رده از سری موتو G را معرفی کرده که باید به مدل‌های Moto G13، G23، G53 و G73 5G اشاره کنیم. تلفن‌های هوشمندی که طراحی و سخت افزاری بهبودیافته نسبت به قبل دارند. این شرکت ممکن است به‌زودی گوشی دیگری را به این سری اضافه کند، اما یک گوشی ساده نخواهد بود. گوشی مورد بحث را می‌توان موتورولا Moto G Stylus 2023 دانست و اگر تا به حال پیش بینی نکردید، این مدل قلم دارد.

یک افشاگر محبوب نیز رندرهای طراحی گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته که در ادامه به آن می‌پردازیم. موتورولا پس از سامسونگ تنها برند بزرگ گوشی‌های هوشمند بوده که هنوز گوشی‌های هوشمند مجهز به قلم تولید می‌کند. Moto G Stylus این برند در بین کاربرانی که دوست دارند روی تلفن‌های خود یادداشتی داشته باشند، گزینه عالی است.

موتورولا Moto G Stylus 2023 در راه است

موتورولا Moto G Stylus 2023

به زودی موتورولا Moto G Stylus 2023 جایگزین آن خواهد شد. انتظار داریم این تلفن هوشمند با طراحی جدید و مشخصات ارتقا یافته راهی بازار شود. رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط OnLeaks نشان داده که این گوشی دارای بخش عقب خمیده بوده و با ماژول دوربین squircle همراه است.

ما می‌توانیم شاهد باشیم که دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه و فلاش LED خواهد بود. متن روی ماژول نشان داده که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است و در جلو نیز حاشیه کمی پیدا بوده و مشخص نیست دوربین سلفی چیست.

نقطه عطف یک قلم بوده که در قسمت پایین گنجانده شد. دستگاه دارای خروجی بلندگو در پایین بوده و پورت USB-C دارد. همچنین باید به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هم پرداخت. سایر مشخصات این گوشی هوشمند هنوز دردسترس نیست. احتمال دارد که موتورولا این محصول را آوریل امسال معرفی و عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا