اخبار تکنولوژی

تلفن شیائومی Civi4 قاتل پرچمدار در راه است

یک گوشی جدید شیائومی با شماره مدل ۲۴۰۵۳PY09C اخیراً در گواهی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) رویت شده است. در حالی که نام رسمی آن مخفی مانده، احتمالاً شیائومی Civi4 است که مدتی بوده در میان شایعات است.

اگرچه گواهی MIIT اطلاعات دقیقی در مورد دستگاه ارائه نمی‌دهد، اما تأیید می‌کند که از اتصال شبکه ۵G پشتیبانی دارد. اگر واقعاً این Xiaomi Civi 4 است، جزئیات فاش شده در مورد مشخصات آن قبلاً ظاهر شد.

طبق گزارش‌های قبلی، این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش تخت ۱.۵K خواهد بود که با یک شیشه میکرو خمیده ۲.۷ بعدی شبیه به سری ۱۴ شیائومی پوشانده شده است. شایان ذکر بوده این گوشی دارای دوربین‌هایی با نام تجاری لایکا بوده که توسط سنسور ۵۰ مگاپیکسلی رهبری می‌شوند و این اولین باری است که یک گوشی غیر از سری شیائومی از برند لایکا بهره می‌برد.

علاوه بر این، گوشی از قاب فلزی و عقب شیشه‌ای مشابه گوشی‌های هوشمند پرچمدار بهره می‌برد. گزارش شده است که دارای باتری با ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، به طور بالقوه تا ۱۰۰ وات (یا حتی ۱۲۰ وات) است.

مورد توجه خاص، استفاده ادعایی دستگاه از پردازنده آینده کوالکام SM8635 (Snapdragon 8s Gen 3) است. کوالکام قرار بوده در تاریخ ۱۸ مارس از چیپ‎‎‌های جدید خود رونمایی کند که احتمالاً شامل Snapdragon 8s Gen 3 و ۷+ Gen 3 می‌شود.

شیائومی Civi4 یک گوشی هوشمند جذاب

جالب اینجاست که زمان صدور گواهی MIIT برای گوشی جدید شیائومی به خوبی با اعلامیه کوالکام مطابقت دارد. بنابراین شیائومی می‌تواند یکی از اولین کاربرانی باشد که از Snapdragon جدید استفاده می‌کند. در حالی که تاریخ دقیق عرضه Xiaomi Civi 4 هنوز تایید نشده است، گزارش‌های قبلی یک بازه زمانی را در حدود ماه می نشان می‌دهد.

مدل قبلی آن، شیائومی سیوی ۳ نیز در ماه می سال گذشته با طراحی باریک و پردازنده Dimensity 8200-Ultra عرضه شد. Civi 4 به نظر می‌رسد بر این پایه ساخته شود و گامی واضح در قدرت و قدرت تصویربرداری ارائه دهد. ما گزارش‌های بیشتر را زیر نظر خواهیم داشت و به محض اینکه اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفت، منتشر خواهیم کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شیائومی بزودی محصول خود را معرفی کند. مشخص نیست دقیقا چه زمانی رونمایی می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا