اخبار تکنولوژی

گوشی اچ‌تی‌سی یو۲۳ پرو در رنگ قرمز عرضه شد

سال‌ها بوده که اچ‌تی‌سی از بازار گوشی‌های هوشمند دست کشیده است. با این حال،برند همچنان به فروش تلفن‌های خود به صورت محدود در کشور  تایوان و چند بازار منتخب ادامه می‌دهد. به تازگی گوشی اچ‌تی‌سی یو۲۳ پرو در رنگ قرمز عرضه شد.

در اوایل سال جاری، این شرکت HTC U23 و HTC U23 Pro را معرفی کرد. آنها در واقع میان رده هستند علی‌رغم اینکه شبیه چند گوشی هوشمند پرچمدار به نظر می‌رسند. ماه‌ها پس از اولین معرفی، این برند اکنون یک نوع رنگ جدید برای مدل «Pro» عرضه کرده است. U23 Pro در تایوان یک گزینه رنگ جدید «قرمز مه آلود» دریافت می‌کند. این نسخه از گوشی در یک پیکربندی حافظه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۵۴۹۰ TWD (490 دلار) عرضه می‌شود.

از امروز تا ۲۷ دسامبر، یک پیشنهاد عرضه محدود برای رنگ جدید وجود دارد. مشتریانی که در این مدت گوشی را خریداری کنند، یک قاب ضد ضربه و یک شارژر بی سیم رایگان دریافت خواهند کرد. از نظر ویژگی، U23 Pro هیچ چیز خاصی برای خود ندارد، به جز برخی نکات مهم مانند استاندارد IP و شارژ بی سیم. دارای مجموعه استانداردی از مشخصات بوده که در اکثر دستگاه‌های این محدوده پیدا می‌کنید.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و این صفحه نمایش با وضوح FHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass Victus همراه شد. این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز شده و اندروید ۱۳ دارد.

اچ‌تی‌سی یو۲۳ پرو در رنگی جذاب

این گوشی به یک سیستم دوربین چهارگانه در عقب مجهز شده است که شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در جلو، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد.

این دستگاه دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. حتی دارای اسلات کارت MicroSD، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB 3.0 است. در نهایت این گوشی از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

مشخص نیست برند تایوانی آیا گوشی جدید دیگری تا پایان سال معرفی و عرضه می‌کند یا خیر. انتظار داریم سال ۲۰۲۴ شاهد معرفی محصول جدیدی از این برند باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا