اخبار تکنولوژی

رونمایی HMD از گوشی Nokia G42 5G

شرکت HMD به تازگی از گوشی Nokia G42 5G میان رده خود روتمایی کرد. تلفن هوشمندی که طراحی آشنایی داشته و از سخت افزار نه چندان قدرتمندی بهره می‌برد.

این دستگاه به‌عنوان بخشی از مشارکت مداوم Nokia Mobile با iFixit، درست مانند G22 قابل تعمیر طراحی شده است. گوشی Nokia G42 5G به قابلیت تعمیر QuickFix مجهز شده و کاربران را قادر می‌سازد تا به راحتی صفحه نمایش‌های ترک خورده، پورت‌های شارژ آسیب دیده و باتری‌های فرسوده را به تنهایی تعویض کنند.

با کمک راهنمای گام به گام تعمیر و قطعات جایگزین مقرون به صرفه ارائه شده توسط iFixit، تعمیر Nokia G42 راحت می‌شود. این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و سستم صوتی OZO برای تجربه صوتی و تصویری فراگیر تجهیز شد.

گوشی Nokia G42 5G از راه رسید

 گوشی Nokia G42 5G

این گوشی شامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی شده که عمرباتری سه روزه را رقم می‌زند. همچنین باید به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی (QC3.0 و PD3.0) برای شارژ مجدد سریع هم پرداخت. این دستگاه به پوشش شیشه گوریلا گلس ۳ مجهز شده  و از پردازنده Snapdragon 480+ 5G برخوردار است. همچنین باید به پیکربندی‌های ۴/۱۲۸ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از حافظه قابل ارتقا از طریق کارت MicroSD تا ۱ ترابایت هم پرداخت.

نوکیا G42 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو است. گزینه‌های ارتباطی مختلفی مانند بلوتوث ۵.۱، NFC و Wi-Fi دو بانده را ارائه داده و دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

این دستگاه با اندروید ۱۳ از پیش نصب شده به فروش رسیده و دو سال ارتقاء سیستم عاملی برای آن تایید شد. علاوه بر این، نوکیا جی ۴۲ با روکش پشتی متشکل از ۶۵ درصد مواد بازیافتی و در بسته بندی مخلوط دارای گواهی FSC عرضه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند مورد اشاره چه زمانی این مدل را عرضه می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا