اخبار تکنولوژی

نسخه ویژه گوشی میزو ۲۱ معرفی شد

امروز در چین اولین نمایش رسمی سدان الکتریکی جیلی گلکسی E8 برگزار شد و در این مراسم اولین گوشی هوشمند جیلی به طور رسمی با آن معرفی شد، این گوشی نسخه ویژه میزو ۲۱ بوده که به عنوان Meizu 21 Galaxy Custom Edition شناخته می‌شود.

با توجه به اینکه Meizu اخیراً در اختیار جیلی قرار گرفته، چنین همکاری عجیبی نیست. Meizu 21 Galaxy Custom Edition تنها از نظر ظاهری با Meizu 21 معمولی متفاوت بوده بخصوص در طراحی پنل عقب. دو قسمت نابرابر و دو بافت وجود دارد: قسمت کوچک‌تر از لوگوی جیلی الگوبرداری کرده و به رنگ خاکستری بوده و در گوشه‌ای لوگو Geely Galaxy وجود دارد.

اگر Meizu 21 دارای سه پیکربندی حافظه باشد، Meizu 21 Galaxy Custom Edition تنها یک پیکربندی دارد که شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه فلش می‌شود. در غیر این صورت، مشخصات مشابه گوشی معمولی Meizu 21 دارد که باید به صفحه نمایش OLED با فریم باریک ۱.۷۴ میلی‌متر، سایز ۶.۵۵ اینچ، وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، باتری اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ وات. دوربین عقب سه حسگر با وضوح ۲۰۰، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دارد.

نسخه ویژه گوشی میزو ۲۱ از راه رسید

نسخه ویژه گوشی میزو 21

به یاد داشته باشید که Nio اولین گوشی هوشمند خود را در ماه سپتامبر معرفی کرد. ویژگی‌های آن سرگرم‌کننده‌تر است، اما پلتفرم آنقدر قدرتمند نیست و به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ محدود شد. در دیگر خبرها Meizu، یکی از تولیدکنندگان پیشرو لوازم الکترونیکی مصرفی چینی، گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را تحت عنوان سری تلفن میزو ۲۱ به همراه رابط کاربری سفارشی FlymeOS 10.5 و جدیدترین دستگاه‌های پوشیدنی در رویدادی که اخیراً در چین برگزار شد، معرفی کرد. پیش‌سفارش‌های دستگاه‌های تازه عرضه شده نیز در حال حاضر در چین انجام می‌شود.

گوشی هوشمند میزو ۲۱ به طور مشخص دارای حاشیه‌های متقارن باریک ۱.۷۴ میلیمتری در هر چهار طرف خود است و یک سیستم نورپردازی حلقه تعاملی چند صحنه در عقب دارد. برای صفحه نمایش، از نمایشگر تخت ۶.۵۵ اینچی AMOLED سامسونگ بهره می‌برد که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، کاهش نور فرکانس بالا ۱۹۲۰ هرتز و حداکثر میزان روشنایی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

از نظر عملکرد، این دستگاه به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳، همراه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی مجهز شده و دارای فناوری خنک کننده برای عملکرد پایدار است. این دستگاه همچنین دارای حالت بازی ۶.۰ بوده و از یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژر ۸۰ واتی Meizu Super Charge و ۶۵W PD Fast Charge پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به جدیدترین پوسته سفارشی FlymeOS 10.5 مجهز شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا