اخبار تکنولوژی

تبلت ZTE K98 با نمایشگر ۱۰ اینچی معرفی شد

شرکت ZTE به تازگی از محصول جدید خود تحت عنوان تبلت ZTE K98 رونمایی کرد. تبلتی که نمایشگر ۱۰.۴ اینچی با وضوح ۲K داشته و از مشخصات کلیدی میان رده در آن به کار گرفته شد.

ZTE K98 یک مدل کارآمد است که در کنار مشخصات مطلوب، قیمت مناسبی هم دارد. دستگاه از بدنه فلزی برخوردار بوده که به رنگ مشکی مات است و طراحی ساده‌ای هم دارد. وزن کل تبلت ۴۹۰ گرم بوده و ضخامت آن به ۷.۹ میلی‌متر می‌رسد. در بخش پردازشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ قدرت گرفته شده اما مشخص نیست با چه نوع حافظه رم و حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در بخش دوربین از حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در عقب بهره گرفته شده و حسگر جلو نیز از نوع ۸ مگاپیکسلی است. ZTE از پورت USB-C استفاده کرده و علاوه بر آن شارژ به صورت بی سیم هم میسر است. همچنین جک ۳.۵ میلیمتری هم تدارک دیده شده که افراد می‌توانند هدفون سیمی خود را به آن متصل کنند.

تبلت ZTE K98 با مشخصاتی شگفت انگیز

تبلت ZTE K98 از یک باتری پرظرفیت ۷۲۵۰ میلی آمپرساعتی برخوردار است که عمر باتری طولانی را رقم می‌زند. همچنین دستگاه دارای قابلیت مغناطیسی برای اتصال قلم کی پنسل است. ویژگی که این روزها در تبلت‌های رده بالا رایج بوده و می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. شرکت چینی کاور و صفحه کلیدی هم برای این تبلت تدارک دیده که کمک می‌کند تجربه کاربری بهبود یابد.

در نهایت باید به چهار بلندگو استریو با فناوری صوتی DTS:X Ultra پرداخت. گذشته از آن سه میکروفون هم به کار گرفته شده تا صدایی شفاف را ضبط نماید. تبلت ZTE K98 مناسب افرادی بوده که به دنبال تجربه کاربری مالتی مدیا هستند و جزئیات بیشتر توسط شرکت سازنده اعلام نشد.

برای کسب اطلاعات کافی به وب سایت ZTE مراجعه نمایید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا