اخبار تکنولوژی

نخستین کتاب خوان کاغذالکترونیکی با نمایشگر رنگی معرفی شد

شرکت Dawo  از اولین کتاب خوان کاغذالکترونیکی با نمایشگر رنگی به نام تبلت E Ink Gallery 3 در جهان رونمایی کرد که هنوز نامی برای آن مشخص نشده است. کمپین جمع آوری کمک‌های مالی برای عرضه آن در Kickstarter از تاریخ ۱۵ نوامبر آغاز خواهد شد.

سایز صفحه نمایش ۸ اینچ بوده و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم ۳۰۰ پیکسل در هر اینچ دارد. صفحه نمایش دارای چهار حالت شامل HD، استاندارد، سرعت فوق العاده و سیاه و سفید است. نرخ نوسازی در حالت HD حدود ۱.۵ ثانیه است. این حالت برای مثال زمانی که تبلت به عنوان قاب عکس دیجیتال استفاده می‌شود، به کار گرفته خواهد شد. حالت سیاه و سفید عمدتا برای خواندن استفاده می‌شود.

بدنه کتاب خوان کاغذالکترونیکی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و مبتنی بر یک سیستم تک چیپ هشت هسته‌ای ناشناخته است و همچنین به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه فلش مجهز شده است.

کتاب خوان کاغذالکترونیکی با نمایشگر رنگی

ابعاد دستگاه ۱۸۱×۱۵۹×۸ میلی متر بوده و این کتاب خوان کاغذالکترونیکی با سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه است، همچنین به کانکتور USB-C و اسلات کارت حافظه هم مجهز شد. در عقب یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. ماژول Wi-Fi و Bluetooth وجود دارد و ظرفیت باتری به ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت می‌رسد.

در آوریل امسال، شرکت سازنده یک تبلت خاص معرفی کرد و حال نوبت به یک مدل دیگر رسید. سایر جزئیات محصول جدید از جمله نام و قیمت تا سه روز دیگر اعلام خواهد شد. مشخص نیست در چه بازارهایی باید شاهد عرضه چنین دستگاهی بود اما انتظار داریم چین یکی از همان مناطق موردنظر خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا روزهای آینده منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا