اخبار تکنولوژی

ویژگی های کلیدی پوکو اف ۶ آشکار شد

پوکو اف ۶ به زودی عرضه خواهد شد و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است. در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد F6 منتشر شده است.  مدل جدید POCO با پیشرفت‌های قابل توجهی در مقایسه با پوکو F5 عرضه خواهد شد.

SM8635، یکی از قدرتمندترین چیپ‌های کوالکام، در POCO F6 استفاده خواهد شد.  پوکو F5 دارای Snapdragon 7+ Gen 2 بود و این چیپ در واقع یک SM8475 ریمیک شده محسوب می‌شد. SM8475 یک کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 بوده و SM8475 قدرتمند تجربه بازی عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین، بهبودهای سمت ISP به شما امکان می‌دهد عکس‌های بهتری بگیرید. اکنون POCO F6 دارای SM8635 خواهد بود. این SOC توسط کوالکام معرفی شده است. چیپی که در ۱۸ مارس به طور رسمی اعلام شد. ما فکر می‌کنیم سری POCO F6 به طور رسمی در ماه آوریل عرضه می‌شود. بیایید ابتدا مشخصات لو رفته POCO F6 را قبل از تاریخ عرضه بررسی کنیم!

پوکو F6 به وضوح در پایگاه داده IMEI قابل مشاهده و شماره مدل فاش می‌شود. شماره مدل “۲۴۰۶۹PC21G” و “۲۴۰۶۹PC21I” نشان دهنده F6 است. شماره مدل اول برای نسخه جهانی بوده در حالی که مدل دیگر برای نسخه هندی است. POCO F6 در همه مناطق به جز ژاپن در دسترس خواهد بود. اما انتظار داریم ابتدا Redmi Note 13 Turbo معرفی شود. Redmi Note 13 Turbo در بازار چین معرفی خواهد شد. نسخه تغییر برند این مدل POCO F6 خواهد بود. Redmi Note 13 Turbo دارای شماره مدل «۲۴۰۶۹RA21C» است.

علاوه بر همه اینها، اسم رمز POCO F6 نیز به بیرون درز کرد. F6 دارای نام رمز “Peridot” خواهد بود. پریدوت یاقوت زرد، نوعی کانی الیوین است. همچنین به عنوان Zebercet شناخته می‌شود. Peridot نام خود را از کلمه یونانی peridona گرفته است. نام دیگر آن در میان مردم «سنگ مار» است. اگرچه گاهی اوقات به آن “بریل” می گویند، بریل از گروه دیگری از سنگ‌های حاوی بریلیم است. اسم رمز سری Redmi Note معمولاً توسط سنگ‌های قیمتی داده می‌شود. این مطمئناً تأیید می‌کند که نام رمز “peridot” متعلق به POCO F6 است.

پوکو اف ۶ در راه است

انتظار داریم POCO F6 به طور رسمی در ماه آوریل معرفی شود. Redmi Note 13 Turbo احتمالا در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد. این تاریخ‌های راه‌اندازی تخمین‌های ما هستند، نه اطلاعات رسمی. در دیگر خبرها شرکت‌های مخابراتی چینی گام مهمی را از تغییر از ۵G به ۶G برداشته‌اند و با معرفی فناوری پیشرفته ۵.۵G (5G-A)، تغییری اساسی را رقم زده‌اند که سرعت‌های قابل‌توجهی بالاتری را در شبکه‌های تلفن همراه ممکن می‌سازد. گوشی ۱۴ اولترا شیائومی اکنون قابلیت ۵.۵G را به صورت تجاری در چین دریافت کرده است.

چند سازنده چینی گوشی‌های هوشمند با همکاری China Telecom فناوری ۵.۵G را ارتقا داده‌اند. سری ویوو X100 Pro و اوپو Find X7 قرار است از آوریل ۲۰۲۴ دارای قابلیت ۵.۵G (5G-A) باشند. آزمایشات China Mobile نشان داد که Xiaomi 14 Ultra به سرعت ۵۱۳۲ مگابیت بر ثانیه دست یافته است. در مقایسه با ۵G، فناوری ۵.۵G عملکرد قابل توجهی را در سرعت، تأخیر، مقیاس‌پذیری اتصال و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهد و ظرفیت شبکه را تقریباً ده برابر افزایش می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا