اخبار تکنولوژی

بیش از ۱.۵ میلیارد حساب کاربری در شبکه توییتر غیرفعال می شود

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرد، تصمیمات عجیبی برای آن گرفت. بخصوص اینکه اشتراک‌های پرداختی راه‌اندازی نمود که افراد به واسطه آن با پرداخت مبلغی می‌توانند تیک آبی دریافت کنند.

اگرچه این موضوع بحث‌هایی را به دنبال داشت اما در نهایت شبکه توییتر تصمیم گرفت برنامه اشتراک پولی را برای مدتی متوقف کند. به تازگی ماسک بیان داشت بزودی بیش از ۱.۵ میلیارد حساب کاربری که غیرفعال بود، حذف خواهد شد.

همچنین همه داده‌های موجود در این اکانت‌ها نیز از بین می‌روند. ماسک از زمانی که این شبکه را تصاحب کرد، تصمیم گرفت از ارائه محتوا بی کیفیت جلوگیری کرده و مانع از انتشار اخبار غیرصحیح شود. ماسک در صفحه توییتر خود این خبر را اعلام کرده و به حذف بیش از ۱.۵ میلیارد حساب کاربری اشاره نمود.

شبکه توییتر یک میلیارد حساب کاربری از دست می دهد

به گفته مدیرعامل شرکت توییتر، این شبکه در تلاش است رویکرد فعالانه‌تر در قبال شناسایی و‌ حذف اکانت‌های فیک و اکانت‌های غیرفعال را پیش گیرد. این حساب‌ها اکانت‌هایی هستند که مدت‌ها لاگین نکرده یا اخبار جعلی یا همان فیک منتشر می‌کنند. از آنجایی که شبکه توییتر ۳۳۰ میلیون کاربر فعال دارد، حذف ۱.۵ میلیارد حساب کاربری تاثیر مهمی خواهد داشت.

ایلان ماسک همیشه در تلاش بوده توییتر را به شبکه اجتماعی بهتری برخلاف قبل تبدیل کند. اکنون نیز به این تلاش خود ادامه می‌دهد تا از یک سو شبکه اجتماعی موردبحث نه تنها کاربردی‌تر شود، بلکه سودآوری مناسبی هم به دنبال داشته باشد.

جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود حذف این تعداد حساب کاربری چه نتایجی در عملکرد آن به دنبال دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا