ریپورتاژ آگهی

هلدینگ ایرانیان پیشرو در خدمات تبلیغات نسل جدید

هلدینگ ایرانیان

هلدینگ ایرانیان با عنوان شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان، سال‌هاست که در زمینه پیاده‌سازی سرویس‌های فناوری اطلاعات و مخابراتی با امکانات مدرن روز و متخصصان و کارشناسان کارآزموده فعالیت دارد. صاحبان بیزینس‌های پویا و استارتاپ ها به‌ طور مستمر به‌ دنبال شیوه‌های تبلیغاتی زود بازده هستند که بهترین نتایج را به‌دنبال داشته باشند. اگر شما هم به ‌عنوان کارفرما یا مدیر و هدایت‌کننده کسب‌وکار در پی مسیرهای اطلاع‌رسانی همچون ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی هستید، توصیه می‌کنیم به کمپین ما بپیوندید. اگر اخباری در مورد شیوه‌های جدید تبلیغات مخابراتی را دنبال می‌کنید، احتمالاً می‌دانید که روزبه‌روز راهکارهای جدیدی برای بازاریابی و معرفی برند از طریق تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات فراهم می‌شود.

 

 ارسال پیامک با نام تجاری

جالب است بدانید در طی قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان امکانات جدیدی برای ارسال پیامک با نام تجاری فراهم شده است. از مزایای بزرگ این شیوه تحت وب بودن سرویس و دسترسی راحت و مناسب به امکانات است. این سامانه پیامکی نوعی پنل نرم‌افزاری هوشمند است که کار پردازش پیامک و ارسال و دریافت آن را بدون دخالت هیچ‌گونه وسیله جانبی سخت‌افزاری دیگر انجام می دهد. تنها کافی است به شبکه وسیع اینترنت وصل شوید تا از امکانات عالی این پنل ها به‌ صورت قابلیت‌های ارسال پیامک و اطلاع‌رسانی گسترده با نام تجاری خود بهره‌مند شوید. اپراتور مخابراتی آرین تل یکی از نمایندگان انحصاری امکانات تلفن دارای سرویس ارسال پیامک با قابلیت تفکیک جنسیتی، ارسال کدپستی و پیامک کوتاه تبلیغاتی است.

نماینده خدمات انحصاری اپراتور آرین تل پیام کوتاه‌هایی با سرشماره ۹۹۹۸ ارسال می‌کند. پیام‌هایی با کمترین تعرفه که دارای قابلیت ارسال به شماره‌های بلک لیست می‌باشد. خدماتی به مشتریان که در قبال آن تنها هزینه‌های پیامک‌های دریافت شده گوشی را پرداخت می‌کنند. در ضمن به مشتریان خط خدماتی مختص اعضای باشگاه مشتریان همراه با دریافت دفترچه تلفن اختصاص می‌یابد.

 

سامانه پیام کوتاه هلدینگ ایرانیان

اگر نیاز به خدمات ارسال پیامک گسترده با امکانات و قابلیت‌های اختصاصی دارید، هلدینگ ایرانیان می‌تواند در این امر خطیر به شما کمک کند. هلدینگ ایرانیان نماینده انحصاری خدمات اپراتور آرین تل در ایران جدیدترین و مؤثرترین شیوه‌های تبلیغاتی مبتنی بر پیامک با دیتا جدید همراه اول و ایرانسل را با کمترین هزینه و امکانات اختصاصی سازی به مشتریان ارائه می‌کند. قابلیت‌هایی مانند ارسال sms تبلیغاتی، ارسال پیامک بر اساس سن و به تفکیک جنسیت یا با قابلیت BTS به مکان لحظه‌ای افراد، ارسال پیامک به کدپستی، ارسال پیامک گروهی، ارسال پیامک لیست سیاه در خطوط اختصاصی ارائه می کند.

اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان در زمینه ارائه خدمات نوین در راستای توسعه بازار قراردادی انحصاری منعقد کرده است.

هلدینگ ایرانیان

 

شرکت آرین تل

شرکت آرین تل دارای پروانه اختصاصی اپراتور مجازی موبایل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد. سازمانی که با هدف تجاری سازی ارائه سرویس های ارزش افزوده و خدمات پایه موبایلی در بستر اینترنت فعالیت می کند. هدف اصلی تجاری این شرکت اجرا و به روز رسانی سرویس های بندینگ و امکانات پرداخت موبایلی است. این شرکت دارای دفاتر فروش و خدمات مشتریان در نقاط مختلف ایران است.

این شرکت در کنار چند برند دیگر پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) را به خود اختصاص داده است. اپراتور مجازی تلفن همراه نوع اول یا Mobile Virtual Network Operator در واقع به اپراتوری گفته می شود که قابلیت های دیتا و مکالمه را ندارد. بنابراین با سایر اپراتورهای موبایلی قرارداد همکاری می بندد و از آنها خدماتی را به شکل عمده دریافت می کند. سپس این نوع خدمات را با برند اختصاصی خود به کاربران ارائه می دهد. نکته جالب توجه این است که این گونه اپراتورهای مجازی در حیطه تلفن همراه نوع اول، پکیج کاملی از خدمات کسب و کاری در حوزه اپراتورها هستند. در واقع این نوع از اپراتورها با بستن قراردادهایی با اپراتورهای دیگر که قابلیتها و امکانات کاربری و فیزیکی ارسال پیامک دارند، خدماتشان را به شکل عمده خریداری می کنند.

 

هلدینگ ایرانیان؛ واگذاری نمایندگی ارسال پیامک

دریافت نمایندگی پنل پیامکی یکی از شیوه های کسب و کار بر پایه بازاریابی آنلاین است. بدون اینکه نیاز به مهارت خاصی داشته باشید، تنها با دسترسی به اینترنت می توانید درآمدزایی خوبی ایجاد کنید. با دریافت نمایندگی پنل پیامکی می توانید سایت اختصاصی خود را راه اندازی کرده و به طور مستقل به فروش پنل و پیامک بپردازید. با دریافت این نوع نمایندگی اس ام اس قادر خواهید بود پنل های کاربری با تعداد نامحدود ایجاد کرده و به فروش برسانید. با دسترسی به این پنل پیامک با نام تجاری خودتان و دامنه اختصاصی فعالیت می کنید.

در این حالت هیچ نامی از سامانه پیامک ملی مانند هلدینگ ایرانیان برده نمی شود و شما با نام تجاری مستقل خودتان فعالیت دارید.

هلدینگ ایرانیان

 

 

امکانات خرید پنل پیامکی از مجموعه هلدینگ ایرانیان

ایجاد پنل پیامکی و پنل کاربری نامحدود – متصل شدن به دامنه اختصاصی – پایین آمدن تعرفه پس از افزایش یافتن ترافیک های sms – امکان بهره وری از تمام خدمات پنل پیامکی – عدم نیاز به سرمایه گذاری نمایندگان و اتصال به درگاه بانکی – عمل کردن شارژ آنلاین برای تمام نمایندگی ها و سطوح کاربری به همراه واریز سود به حساب نماینده- دارای خطوط اختصاصی اپراتورها با شماره ۹۹۹۸ و ۵۰۰۰ با نرخ تعرفه بسیار کم

شخصی که نمایندگی پنل پیامکی دریافت می کند از خدمات فروش پنل پیامکی- فروش خط اختصاصی- پیامکهای ارسالی کاربران و فروش پنل نمایندگی پیامک درآمدزایی خواهد کرد.

در این زمینه رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم ترین تعرفه بدون واسطه را برای سامانه پیامکی و پنل پیامک و به طور کلی سامانه تبلیغاتی به صورت قرارداد با شرکتها و اشخاص ایجاد می کند.

سخن پایانی

با توجه به اینکه در شرایط حاضر جامعه ارسال پیامک بهترین و مقرون به صرفه ترین و در عین حال شیوه ای عملیاتی فارغ از مشکلات سرعت اینترنت است، به کمک این شیوه تبلیغاتی هلدینگ ایرانیان کسب و کارها می توانند بهترین اطلاع رسانی را انجام دهند. در این شیوه به کمک یکی از مسیرهای پیامک انبوه یا ارسال پیامک هدفمند می توان بازاریابی انجام داد. این پیامکها در ۹۸ درصد موارد توسط کاربران مشاهده می شود. در صورت اجرای صفحه فرود مناسب در سایت و افزودن لینک صفحه مورد نظر به متن پیامک می توانید بازدید بسیار خوبی دریافت کنید. این روش نسبت به تبلیغات ایمیلی و شبکه های مجازی نرخ مشاهده بالاتری دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا