اخبار تکنولوژی

انتشار تیزر جدید از گوشی شیائومی Civi3

شرکت شیائومی بزودی از گوشی جذاب شیائومی Civi3 خود رونمایی خواهد کرد. تلفن هوشمندی که از دوربین سلفی حرفه‌ای ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است و اکنون تاریخ رونمایی آن فاش شد.

در تصویر تیزری جدید شیائومی، گوشی دارای بدنه دو رنگ بوده و از ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای در گوشه بالا بهره می‌برد. طراحی شیائومی Civi3 متفاوت از سایر گوشی‌های این برند محسوب می‌شود. طبق پوستر دستگاه ۲۵ می یا همان ۴ خرداد رونمایی خواهد شد. محصولی مورد انتظار که تاکنون شایعات بسیاری از آن بدست آمده است. از مشخصات کلیدی این محصول جدید باید به سخت افزاری قدرتمند اشاره کرد.

Xiaomi Civi 3 در بازار چین با گوشی‌های هوشمند مجهز به Dimensity 8200 مانند Oppo Reno 10 Pro و Vivo S17 Pro رقابت خواهد کرد. گزارش‌های اخیر اطلاعات زیادی را در مورد Civi 3 فاش کرده است. بر اساس گزارش‌ها، Civi 3 دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED خمیده با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به همراه اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. قدرت Civi 3 قلب تپنده‌ای از نوع چیپست Dimensity 8200-Ultra مدیاتک خواهد بود که با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 ترکیب می‌شود.

شیائومی Civi3 با طراحی زیبا

شیائومی Civi3

انتظار داریم این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند، عرضه شود.

در روی نمایشگر حفره بیضی شکلی تعبیه شده که دو حسگر دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را دربرمی‌گیرد. البته سیوی ۳ یک تلفن هوشمند دوربینی سلفی محور است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800 با پشتیبانی از OIS نقطه کانونی در کنار سه حسگر دیگر وجود خواهد شد.  انتظار داریم این گوشی به رسیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 مجهز شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا