اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی GT Neo 5 با شارژ ۲۴۰ وات معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی از محصول پرشایعه ریلمی GT Neo 5 خود رونمایی کرد. اسمارتفونی که توانایی شارژ را در کمتر از ۱۰ دقیقه دارد. به نوعی سریع‌ترین فناوری شارژ سریع به آن اختصاص دارد.

این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت گرفته و با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته بالاترین نسخه حافظه داخلی ۱ ترابایتی دارد. به لطف فناوری شارژ سریع ۲۴۰ واتی کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا به شارژ کامل دست یابد.

ناگفته نماند ریلمی GT Neo 5 یک نسخه ۱۵۰ واتی داشته که با پیکربندی ۱۶/۱۲/۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. در سایر مشخصات باید به نمایشگر ۶.۷۴ اینچی AMOLED با وضوح ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی ۱۵۰۰ هرتزی اشاره کرد.

ریلمی GT Neo 5 سریع و خوش قیمت

ریلمی GT Neo 5

این محصول ریلمی از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار بوده و یک آداپتور شارژ ۲۰V/12A شامل آن شد. البته نسخه ۱۵۰ واتی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. گفته شده در ۸۰ ثانیه نسخه ۲۴۰ واتی به شارژ ۲۰ درصدی رسیده و در ۱۰ دقیقه هم ۱۰۰ درصدی می‌شود. این اسمارتفون از شارژرهای VOOC و SuperVOOC پشتیبانی کرده و از طریق پورت USB-C قابل شارژ است.

در قسمت دوربین باید به حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی پرداخت. ناگفته نماند که دوربین سلفی از نوع ۱۶ مگاپیکسلی انتخاب شده است. این گوشی تاییدیه  TUV Rheinland داشته و از سیستم خنک کننده بسیار حرفه‌ای برخوردار است.

در عقب یک نورپردازی LED RGB تعبیه شده که می‌توان آن را برای اپ‌های مختلف شخصی سازی کرد. اگر باتری شارژ آن به کمتر از ۲۰ درصد برسد به رنگ قرمز درخواهد آمد. گزینه رنگی سفید، بنفش و سبز است.  قیمت نسخه ۲۴۰ واتی برای تریم ۱۶/۲۵۶ گیگابایت برابر با ۴۷۰ دلار و برای تریم ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایت ۵۱۵ دلار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا