اخبار تکنولوژی

انتشار تصاویر رندر جدید از تلفن اپل آیفون ۱۵ پرو

شرکت اپل در سپتامبر سال جاری نسل بعدی آیفون را به عنوان سری آیفون ۱۵ معرفی خواهد کرد. تاکنون شایعات بسیاری منتشر شد و اکنون تصاویر رندری از تلفن اپل آیفون ۱۵ پرو آینده دردسترس قرار گرفت.

هرچندتاکنون تصاویر متعددی فاش شد در رندر جدید دستگاه سفید رنگ است و لنز دوربین عقب برجسته‌تری نسبت به نسل فعلی دارد. نمایشگر حاشیه کمتری پیدا کرده و فناوری داینامیک آیلند هم وجود دارد.

در سوی دیگر قاب دستگاه تیتانیومی بوده و گوشه‌های گردتری در کار است. گفته شده آیفون ۱۵ پرو مکس برجستگی دوربین عقب کمتری با وجود لنز زوم پیروسکوپی دارد. طبق گزارش قبلی، دوربین‌های آیفون ۱۵ پرو دارای «فناوری حسگر کاملاً جدیدی هستند که نور بیشتری را جذب می‌کند و نوردهی بیش از حد یا کم نوردهی را در تنظیمات خاص کاهش می‌دهد».

اپل آیفون ۱۵ پرو در تصاویر رندر باکیفیت

به هر حال باید منتظر ماند تا رونمایی صورت گیرد.

در اخباری مرتبط  خانواده آیفون ۱۵ اپل قرار است اواخر امسال معرفی و عرضه شوند. با این حال، به نظر رسیده که این کمپانی ظاهراً با مشکلاتی در تولید نمایشگر برای مدل‌های آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس مواجه است، مشکلی که ناشی از قابلیت داینامیک آیلند می‌شود.

برای کسانی که نمی‌دانند، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات طراحی، اضافه شدن داینامیک آیلند به صفحه نمایش دو مدل اقتصادی سری آیفون ۱۵ است. سال گذشته تنها مدل پرو و مکس را دربرمی‌گرفت اما سال ۲۰۲۳ تمامی مدل‌ها چنین ویژگی دارند. اگرچه، همچنان تفاوت‌های خاصی در صفحه نمایش وجود خواهد داشت. مدل‌های آیفون ۱۵ پرو آخرین نمایشگر LTPO OLED را حفظ خواهند کرد، در حالی که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارای پنل‌های ارزان‌تر LTPS هستند و از داینامیک آیلند بهره می‌برند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا