اخبار تکنولوژی

گوشی Xiaomi 14 Ultra اوایل ۲۰۲۴ معرفی می شود

انتظار می‌رود که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، شیائومی، دو گوشی از سری ۱۴ خود را در سال جاری رونمایی کند و سومین دستگاه از این سری، یعنی گوشی Xiaomi 14 Ultra، احتمالا سال آینده یعنی سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

قبل از عرضه مورد انتظار، گوشی هوشمند آینده Xiaomi 14 Ultra به پایگاه داده IMEI راه یافته است. دو شماره مدل از گوشی هوشمند آینده ۱۴ Ultra در پایگاه داده IMEI فهرست شد. شماره مدل ۲۴۰۳۰PN60C برای نسخه چینی است و در بازار جهانی دستگاه با شماره مدل ۲۴۰۳۰PN60G شناخته خواهد شد.

عدد ۲۴۰۳ در مدل نشان می‌دهد که این برند ممکن است گوشی هوشمند ۱۴ Ultra خود را در ماه مارس ۲۰۲۴ سال آینده عرضه کند و در مقایسه با مدل قبلی، احتمالاً ۱۴ اولترا شیائومی زودتر از شیائومی ۱۳ اولترا عرضه خواهد شد. نسل فعلی در ماه آوریل رونمایی شده و این نخستین بار است در نیمه اول مدل اولترا را مشاهده می‌کنیم.

سری ۱۴ شیائومی از سه دستگاه تلفن هوشمند تشکیل شده که باید به شیائومی ۱۴، شیائومی ۱۴ پرو و شیائومی ۱۴ اولترا، که از این میان، شیائومی ۱۴ ساده و شیائومی ۱۴ پرو قبلا در پایگاه داده IMEI رویت شده بودند. شیائومی ۱۴ با شماره مدل‌های ۲۳۱۲۷PN0CC (چینی) و ۲۳۱۲۷PN0CG (جهانی) و تلفن هوشمند ۱۴ پرو با شماره مدل ۲۳۱۱۶PN5BC (چینی) و ۲۳۱۱۶PN5BG (جهانی) مشاهده شد. انتظار می‌رود که هر دو گوشی هوشمند در ماه نوامبر یا دسامبر سال جاری عرضه شوند.

اکنون، در رابطه با شیائومی ۱۴ اولترا، این گوشی هوشمند ممکن است مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد و همانطور که در کد MIUI نشان داده شده، نام رمز، Aurora دارد. از نظر عملکرد، طراحی و دوربین، دستگاه آینده می‌تواند مانند نسل قبلی خود، مشخصات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه دهد.

گوشی Xiaomi 14 Ultra زودتر عرضه می شود

شیائومی (Xiaomi) یک شرکت فناوری چینی است که در سال ۲۰۰۴ توسط لی جون و بنیانگذاران دیگرش تأسیس شد. این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت تولیدکننده مینی‌کامپیوتر فعالیت می‌کرد، اما در سال‌های اخیر به تولید انواع محصولات فناوری مصرفی، از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، لوازم خانگی و دستگاه‌های پوشیدنی گسترش یافته است.

شیائومی به دلیل تمرکز خود بر ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه شناخته شده است. این شرکت همچنین به استفاده از فناوری‌های نوآورانه در محصولات خود معروف است. شیائومی در سال ۲۰۱۸ به عنوان سومین تولیدکننده تلفن همراه هوشمند در جهان شناخته شد. این شرکت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن همراه هوشمند در جهان است و محصولات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می‌رساند.

شیائومی همچنین به دلیل فرهنگ شرکتی خود معروف است که بر مشارکت و کار تیمی متمرکز است. این شرکت همچنین به دلیل توجه خود به رضایت مشتری شناخته شده است. شیائومی یک شرکت در حال رشد سریع است که به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فناوری تبدیل شده است. این شرکت به دلیل محصولات با کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و فناوری‌های نوآورانه شناخته شده است. شیائومی همچنین به دلیل فرهنگ شرکتی خود و توجه خود به رضایت مشتری شناخته شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا