اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر زنده گوشی ویوو X Flip

شرکت ویوو قصد دارد بزودی محصولات جدیدی را معرفی کند. این محصولات شامل تبلت ویوو پد ۲، گوشی تاشو تبلتی ویو ایکس فولد ۲ و گوشی ویوو X Flip می‌شود.

این اولین گوشی تاشوی برند چینی خواهد بود. ویوو X Flip اخیراً در یک تصویر زنده به بیرون درز کرده است. اکنون تصاویر رسمی بیشتری از این گوشی در Weibo منتشر شد که طراحی آن را بهتر نمایان می‌سازد. وانگ زیون بازیگر چینی (معروف به آوا وانگ) در حال ژست گرفتن با ویوو ایکس فلیپ آینده در این تصاویر دیده می‌شود.

دقیقاً به نظر می‌رسد که X Flip یک تلفن بلند با صفحه نمایش داخلی بزرگ است. دارای حاشیه باریک و لبه‌های خمیده در چهار طرف است. پنل عقب دارای طرح برش الماس برجسته و به رنگ بنفش است. همچنین انتظار داریم این دستگاه در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه شود. یک ماژول دوربین دایره‌ای در گوشه سمت چپ بالای پنل عقب به چشم می‌خورد.

گوشی ویوو X Flip در راه است

ویوو X Flip

گذشته از آن دارای دو سنسور است و یک فلاش LED در عقب آن گنجانده شد. این تصاویر همچنین حضور دوربین‌های با برند ZEISS در گوشی تاشوی آینده را تایید می‌کنند.

تصاویر ویوو X Flip را با نمایشگر افقی در پنل عقب نشان می‌دهند. درست در زیر ماژول دوربین قرار دارد و صفحه نمایش از یک سر به سر دیگر با گوشه‌های کمی خمیده کشیده شده است. صفحه نمایش ثانویه در لولای جایی که گوشی تا می‌شود به حداکثر می‌رسد.

این همه آن چیزی است که ما در مورد X Flip از تصاویر رسمی مشاهده کردیم. می‌توان انتظار داشت که ویوو در روزهای آینده یک اعلامیه رسمی در مورد اولین گوشی تاشوی تاشو خود ارائه کند. طبق گزارش‌ها، شایعه شده که این دستگاه از یک چیپ اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ همراه با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 بهره ببرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا