اخبار

رنگ‌هایی جدید برای محصولات اپل

رنگ‌هایی جدید برای محصولات اپل

شرکت اپل به‌تازگی اعلام کرده است که رنگ‌های جدیدی را برای بند ساعت اپل و قاب‌های سیلیکونی آیفون طراحی و به بازار عرضه کرده است.
کاربران محصولات اپل می‌دانند که تقریبا بهترین و با کیفیت‌ترین ابزارهای جانبی برای محصولات آن‌ها توسط خود شرکت اپل عرضه می‌شود. در این میان بسیاری از کاربران ساعت هوشمند اپل می‌دانند که به‌راحتی می‌توانند بند مدل‌های ورزشی این ساعت را عوض کنند و اپل نیز کار بسیار مناسبی در زمینه ایجاد گزینه‌های متعدد رنگ‌بندی برای آن‌ها انجام داده است. با این وجود به‌تازگی رنگ‌های جدیدی  به این بند افزوده شده است. در حقیقت سه رنگ جدید برای این محصول قابل دسترسی هستند. این رنگ‌ها شامل یک رنگ زرد روشن، یک نارنجی تند و یک آبی فیروزه‌ای هستند. تمامی این رنگ‌ها یک ویژگی خاص و مشترک دارند و این مورد براق بودن آن‌ها است و به همین دلیل نیز این رنگ‌ها برای استفاده در فصل زمستان بسیار عالی به‌حساب می‌آیند.
این رنگ‌بندی تنها به ساعت اپل محدود نمی‌شود و دستگاه‌های آیفون نیز از مزایایی نسبتا مشابه بهره‌مند شده‌اند. البته از رنگ جدید برای خود تلفن‌های آیفون خبری نیست بلکه قاب‌های سیلیکونی اختصاصی برای آیفون هستند که رنگ‌بندی جدید عرضه شده برای این قاب‌های سیلیکونی نیز شامل آبی کهکشانی، یک مدل نارنجی بسیار پررنگ نیز هستند. نکته مهم درباره آبی کهکشانی یاد شده این است که این رنگ پیش از این تنها برای قاب‌های چرمی آیفون قابل دسترسی بود. البته باید یادآور شد که رنگ‌های جدید برای قاب‌های آیفون یاد شده تنها برای آیفون X این شرکت قابل دسترسی هستند.
شایان ذکر است که این کمپانی به‌صورت رسمی تمامی رنگ‌های جدید را به فهرست محصولات قابل خریداری در فروشگاه‌های آنلاین خود افزوده است و کاربران می‌توانند از طریق استفاده از این وب‌سایت یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌های این شرکت برای خرید این محصولات اقدام کنند. البته برای بازار ایران، باید به سراغ مغازه داران رفته و امیدوار باشید که آنها این موارد را داشته و تنها به دو برابر کردن قیمت راضی باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا