اخبار تکنولوژی

رونمایی اوپو از گوشی Reno 9A

اوپو برند شناخته شده چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولاتش را معرفی می‌کند. به تازگی در ژاپن از گوشی Reno 9A به عنوان محصولی میان رده رونمایی کرد.

گوشی Reno 9A دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این نمایشگر طراحی حفره‌ای داشته و از طراحی جدیدی بهره می‌برد. البته مشخص نیست آیا اوپو برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن دارد یا خیر.

این دستگاه به چیپ هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده و با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. همچنین اسلات کارت microSD وجود داشته که برای ارتقا حافظه داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Reno 9A دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۸ واتی است، این گوشی با ColorOS 13 و اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و دارای طیف وسیعی از دوربین‌ها با یک دوربین در جلو و سه دوربین در عقب است. در عقب دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو گنجانده شد و دوربین سلفی یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی محسوب می‌شود.

این تلفن هوشمند با قیمت ۳۰۳ دلاری و در دو رنگ سفید ماه و مشکی به فروش خواهد رسید.

گوشی Reno 9A با طراحی شیک

در اخباری مرتبط شرکت اوپو از برندهای موفق چینی در زمینه تولید گوشی محسوب شده که براساس گزارش‌ها بزودی گوشی فایند N3 تاشو را معرفی خواهد کرد. طبق آخرین اطلاعات این محصول آینده مشخصات سطح بالایی خواهد داشت.

متأسفانه، این گزارش اعداد خاصی در مشخصات فاش نمی‌کنند. آنچه تاکنون دریافت کردیم این است که اوپو Find N3 دارای صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی بزرگ‌تر با وضوح ۲۲۶۸×۲۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. گویی صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی است. در بخش سخت افزاری چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی تعبیه می‌شود.

همچنین ممکن است یک باتری ۴۸۰۵ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۸۰ واتی هم وجود داشته باشد. در نهایت، انتظار یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 اولتراواید و یک زوم پریسکوپ ۳۲ مگاپیکسلی L07D1W22 هم داریم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا