اخبار تکنولوژی

افشا اطلاعاتی از سری گوشی اوپو Reno 12

اوپو اخیرا سری Reno 11 را در چین عرضه کرد و پس از آن عرضه جهانی شد. در حالی که بحث‌ها در مورد اضافه شدن جدید به سری Reno 11 که انتظار می‌رود با نام اوپو F25 در بازارهای هند با نام Reno 11F عرضه شود ادامه دارد، به لطف Mspoweruser اطلاعات جدیدی فاش شده که مشخصات و سایر جزئیات کلیدی را در مورد سری گوشی اوپو Reno 12 را آشکار می‌کند.

اکنون، مقایسه‌ای بین هر دو گوشی هوشمند بر اساس این فاش شده است، انتظار می‌رود Reno 12 دارای ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد، در حالی که Reno 12 Pro ممکن است با دو نوع ذخیره‌سازی، یعنی ۵۱۲ گیگابایت یا ۲۱۶ گیگابایت عرضه شود. علاوه بر این، تمام مشخصات مشابه هستند، به جز دوربین جلو، که در آن Reno 12 فاقد فوکوس خودکار بوده و به چیپست مدیاتک نامشخصی مجهز شده است.

با این حال، پس از بررسی این اطلاعات، با آنچه DCS قبلاً در مورد احتمال قدرت گرفتن Reno 12 Pro توسط چیپست اسنپدراگون فاش کرده بود، تناقض دارد. شاید عاقلانه باشد که منتظر اطلاعات رسمی مستقیماً از Oppo باشید.

 طبق اطلاعات ارائه شده، انتظار می‌رود که Reno 12 با قیمت پایه ۴۹۹ دلار باشد، در حالی که نسخه Pro ممکن است حدود ۷۹۹ دلار قیمت داشته باشد. در مورد در دسترس بودن آن، این نشریه اشاره می‌کند که پیش بینی می‌شود در ماه ژوئن عرضه شود. با این حال، اشاره‌ای به کشورهای خاصی برای رونمایی از آن نشده، اما احتمالا ابتدا در چین و سپس در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

سری گوشی اوپو Reno 12 در راه است

اوپو یک شرکت چینی چند ملیتی است که در زمینه الکترونیک مصرفی، به‌ویژه گوشی‌های هوشمند تخصص دارد. این شرکت در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در دونگوان، گوانگدونگ، چین است. اوپو یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهان است.

اوپو طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را از گوشی‌های سطح پایه گرفته تا گوشی‌های پرچمدار ارائه می‌دهد. این شرکت به دلیل نوآوری در دوربین‌های گوشی‌های هوشمند خود شناخته شده است. اوپو اولین شرکتی بود که یک دوربین سلفی چرخشی را معرفی کرد. و اولین شرکتی بود که یک دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرد.

اوپو علاوه بر گوشی‌های هوشمند، هدفون، تبلت و سایر دستگاه‌های پوشیدنی را نیز تولید می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا