اخبار تکنولوژی

مانیتور کولرمستر GP2711 معرفی شد

پس از نمایش کولرمستر GP2711 در Computex 2023، این برند سرانجام برچسب قیمت این مانیتور گیمینگ QHD را به همراه تمام جزئیات مشخصات آن فاش کرد.

کولرمستر GP2711 دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی VA با وضوح QHD و عمق رنگ ۸ بیتی است. روشنایی معمولی آن ۶۰۰ نیت و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت ارائه می‌دهد که گواهی VESA DisplayHDR 1000 Compatible را برای آن به ارمغان می‌آورد. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه Mini LED با ۵۷۶ منطقه کم نور محلی برای افزایش کنتراست است.

از نظر پوشش فضای رنگی، ۹۵ درصد از DCI-P3، بیش از ۹۳.۵ درصد از Adobe RGB و ۹۹ درصد از sRGB را پوشش می‌دهد. نسبت کنتراست معمولی ۳۰۰۰:۱ است که تصاویری واضح را تضمین می‌کند. گیمرها از زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه GTG و MPRT فوق سریع ۱ میلی‌ثانیه قدردانی خواهند کرد. نرخ نوسازی اصلی ۱۶۵ هرتز بوده، با گواهی AMD FreeSync Premium Pro موجب تجربه روان بازی خواهد شد.

گزینه‌های اتصال شامل دو پورت HDMI 2.0، ورودی DisplayPort 1.4، جک هدفون و پورت USB 3.0 Type-A و Type-B می‌شود. این مدل دارای پایه‌ای با تنظیم ارتفاع تا ۱۱۰ میلی‌متر، چرخش +/-۱۵ درجه، عملکرد محوری و دامنه شیب بین ۵- تا ۲۰ درجه، انعطاف‌پذیری قابل توجهی را ارائه می‌کند.

کولرمستر GP2711 از راه رسید

GP2711 قرار است با قیمت ۴۴۹ دلار یا ۴۲۹ پوند در بریتانیا به فروش برسد و تاریخ عرضه آن در اوایل سه ماهه اول ۲۰۲۴ پیش بینی شده است. کولر مستر (Cooler Master) یک شرکت فناوری اطلاعات تایوانی است که در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری، از جمله کیس، منبع تغذیه، خنک کننده، تجهیزات گیمینگ و لوازم جانبی فعالیت می‌کند.

کولر مستر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتری در جهان است و محصولات آن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد. این شرکت به دلیل کیفیت بالا، طراحی مدرن و قیمت مناسب محصولات خود شناخته شده است. این برند توانسته با ارائه محصولات متنوع در زمینه سیستم‌های کامپیوتری نظر علاقمندان به گیم را جلب کند.

بیشتر محصولات این شرکت را مدل‌های گیمینگ در برمی‌گیرند. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری توسط این برند معرفی شود. مدل‌هایی که ویژگی‌های بزرگی داشته و هریک مشخصات خاص خود را ارائه می‌دهند. مشخص نیست این مدل در چه مناطقی عرضه خواهد شد و آیا به بیشتر مناطق می‌رسد یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا