اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو XiaoXin Pro AI 2024 معرفی شد

اینتل اخیراً از پردازنده‌های کاملاً جدید Core Ultra رونمایی کرده که گفته می‌شود سریع‌تر و کارآمدتر از نسل‌های قبلی هستند. اکثر این پردازنده‌ها پیشتر در دسترس قرار گرفتند و انتظار می‌رفت که به‌زودی شرکت‌ها دستگاه‌های مجهز به این چیپست‌های جدید را معرفی کنند. سامسونگ پیشتر سری گلکسی بوک ۴ خود را با این پردازنده‌های قدرتمند عرضه کرده است. اکنون نوبت به لنوو رسید تا لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro AI 2024 Intel Evo Edition را به عنوان اولین دسته با پردازنده  جدید Core Ultra اینتل رونمایی کند.

این لپ تاپ جدید به جدیدترین پردازنده Core Ultra و کارت گرافیک Intel Arc مجهز شده است. همچنین دارای یک NPU انحصاری هوش مصنوعی جدید بوده و با Windows 11 Home از قبل نصب شده همراه است. وزن این لپ تاپ تقریباً ۱.۹ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۷.۵ میلی‌متر می‌رسد. این لپ‌تاپ با یک سیستم خنک‌کننده Fengshen بهبود یافته عرضه می‌شود که دارای لوله‌های حرارتی کامپوزیت سه بعدی با کارایی بالا و کانال‌های هوای چند بعدی است و سطح صدای فن‌های خنک‌کننده تا ۱۷dBA کم است.

 لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی بوده که وضوح صفحه نمایش ۲.۵k، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، روشنایی ۳۵۰ نیت، پوشش ۱۰۰درصد RGB و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی با ظرفیت باتری ارتقا یافته ۸۴ وات ساعت عرضه می‌شود که منجر به زمان پخش محلی تا ۲۳.۲ ساعت می‌شود. این لپ تاپ از شارژ سریع ۱۰۰ واتی PD و شارژ فوق سریع ۱۴۰ واتی Lenovo پشتیبانی می‌کند. با آداپتور ۱۰۰ واتی GaN نیز عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ تا ۳۲ گیگابایت رم را ارائه کردهکه ۷۴۶۷ حافظه فرکانس بالا و ۱ ترابایت SSD با اسلات ذخیره شده M.2 SSD است. خروجی عملکرد این دستگاه می‌تواند تا ۶۵ وات برسد.

لنوو XiaoXin Pro AI 2024 یک لپ تاپ قدرتمند

دستگاه دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، ۲ پورت USB Type-A 3.2 Gen 1، پورت HDMI 2.0، پورت USB Type-C و ۱ پورت Thunderbolt 4 است. این لپ تاپ جدید اکنون برای پیش فروش در چین باز است. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایتی با قیمت ۵۷۹۹ یوان و نسخه ۳۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایتی با قیمت ۵۹۹۹ یوان است.

شرکت لنوو در نظر دارد بزودی مدل‌های بیشتری را معرفی و عرضه کند. برند چینی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا