اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو S18 بزودی معرفی می شود

سری ویوو S از جمله گوشی‌های میان رده این شرکت است که بیشتر مخاطبان زن را هدف قرار داد. این دستگاه‌ها به داشتن دوربین‌های سلفی عالی و طراحی چشم نواز معروف هستند. نسل فعلی سری ویوو S17 در ماه ژوئن عرضه شد. از آنجایی که این گوشی‌ها هر ۶ ماه یکبار آپدیت می‌شوند، سری ویوو S18 باید تا پایان سال معرفی شود.

از این رو، ما تعجب نمی‌کنیم که یکی از مدل‌های آینده گواهی جدیدی دریافت کرده است. گوشی هوشمند جدید ویوو با شماره مدل V2323A توسط ۳C تایید شده است. طبق لیست، این دستگاه از شارژ سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ITHome گزارش کرده که این گوشی می‌تواند با نام ویوو S18 معرفی شود. اما در حال حاضر، هیچ دلیل مشخصی برای این ادعا وجود ندارد.

برای افرادی که مطلع نیستند، گوشی‌های سری ویوو S با تغییراتی در خارج از سرزمین اصلی چین به عنوان سری ویوو V فروخته می‌شوند. ویوو V30 و V30 Pro اخیراً در پایگاه داده GSMA IMEI مشاهده شدند. ویوو V30 و V2323A (با ادعای Vivo S18) می‌توانند یکسان باشند. برای تایید این موضوع باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از طریق گزارش و گواهینامه رویت شود.

ویوو S18 در نزدیکی رونمایی

شایعات می‌گویند که S18 از چیپست مدیاتک Dimensity 8300 قدرت می‌گیرد. این دستگاه مجهز به دوربین اصلی با فناوری OIS و دوربین تله فوتو برای پرتره خواهد بود. در نهایت، با رابط کاربری OriginOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

ویوو در سال‌های اخیر به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده است. این شرکت در سال ۲۰۲۲ با فروش بیش از ۲۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داد. ویوو در بازارهای نوظهور مانند هند، آفریقا و آمریکای لاتین بسیار موفق بوده است.

گوشی‌های هوشمند ویوو به دلیل طراحی زیبا، عملکرد بالا و قیمت مقرون به صرفه شناخته شده‌اند. این شرکت در زمینه دوربین نیز پیشرفت‌های زیادی داشته است و برخی از گوشی‌های ویوو از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در بازار برخوردار هستند. ویوو همچنین در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی هوشمند نیز فعال است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه‌ای داشته و چگونه محصولی را معرفی خواهد کرد. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری منتشر شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا