اخبار تکنولوژی

افشا مشخصات گوشی وان پلاس آیس ۲ پرو

انتظار می‌رود وان پلاس در ماه آگوست، OnePlus Open را به عنوان اولین گوشی تاشو خود در بازار جهانی معرفی کند. بعید است که این دستگاه در چین عرضه شود. با این حال، پیش بینی شده بازار داخلی گوشی جدیدی با نام تجاری Ace را تحت عنوان وان پلاس آیس ۲ پرو ملاقات کنند.

اگرچه در گزارش‌های اخیر جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند به تدریج آشکار شده، یک افشاگر چینی اکنون مجموعه‌ای جامع از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان پلاس Ace 2 Pro با صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED با لبه خمیده و وضوح ۱.۵K وارد بازار خواهد شد. طبق گزارش قبلی، صفحه نمایش ممکن است از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قلب تپنده وان پلاس ایس ۲ پرو خواهد بود. به احتمال زیاد، یک نسخه اورکلاک شده از تراشه با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز ارائه خواهد شد. این دستگاه به ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

این افشا نشان می‌دهد که سیستم دوربین عقب Ace 2 Pro شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 با پشتیبانی از OIS و دوربین‌های کمکی ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی می‌شود. به نظر می‌رسد که دستگاه به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی معمولی در جلو مجهز خواهد شد. علاوه بر این، شایعه شده که این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵۰ واتی است.

وان پلاس آیس ۲ پرو قدرتمندتر از همیشه

آیس 2 پرو

در دیگر خبرها بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری از جمله لپ تاپ و تبلت را در محدوده خود دارند. از سوی دیگر، وان پلاس تاکنون با این موضوع مقابله کرده است. این شرکت تاکنون تنها تبلت عرضه کرد و براساس گزارش تازه انتشاریافته برنامه‌ای برای ورود به صنعت لپ تاپ ندارد.

کیندر لیو، رئیس و مدیر اجرایی OnePlus، اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده که در آن برخی از برنامه‌های این شرکت را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، وان پلاس هنوز علاقه‌ای به عرضه لپ تاپ ندارد. این شرکت ممکن است در مقطعی وارد لپ‌تاپ‌ها شود، اما در حال حاضر هیچ کدام در حال توسعه و در دسترس نیستند.

اما امسال انتظار می رود وان پلاس از اولین گوشی هوشمند تاشو خود با نام OnePlus V Fold رونمایی کند. انتظار داریم در سه ماهه سوم ارائه شود، اما هنوز تاریخ دقیقی وجود ندارد. در اخباری مرتبط نیمه دوم سال ۲۰۲۳ به زودی نزدیک خواهد شد و برندهای مختلف مشغول توسعه محصولات جدید خود هستند. از جمله آنها باید به برندهای چینی چون وان پلاس اشاره کرد که بزودی وان پلاس آیس ۲ پرو را معرفی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا