اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از خانواده اس ۲۴ سامسونگ

محبوب‌ترین و موردانتظارترین سری پرچم‌دار سامسونگ، یعنی خانواده گلکسی اس ۲۴، به‌صورت آنلاین اطالاعاتی از آنها فاش شد. این سری شامل سه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌شود. اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌های هوشمند پیشتر به صورت آنلاین فاش شده که پیشتر رندر دستگاه‌ها نیز فاش شده بود.

اخیراً افشاگر صنعت @UniverseIce که جزئیات زیادی در مورد این سری به اشتراک گذاشته فاش کرده است که Galaxy S24 ultra از تیتانیوم ساخته خواهد شد در حالی که Galaxy S24/S24+ از آلیاژ آلومینیوم ساخته خواهد شد. طبق اطلاعات ارائه شده، قاب تیتانیوم گلکسی اس ۲۴ اولترا تا حدودی شبیه به مدل‌های آیفون ۱۵ پرو خواهد بود. انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۲۴ در ابتدای سال آینده معرفی شود.

همانطور که قبلا اشاره شد، انتظار داریم دستگاه‌های گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس از چیپست‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده کنند. تسخه ساده S24 احتمالا دارای صفحه نمایش FHD است، در حالی که S24 + ممکن است صفحه نمایش QHD داشته باشد. در مورد باتری، گوشی‌های هوشمند S24 و S24+ احتمالاً باتری‌های ۴۰۰۰ و ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت که به ترتیب از ویژگی‌های شارژ سریع ۲۵ وات و ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند. در عقب، این دو ممکن است از یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۱۰ مگاپیکسلی نیز بهره ببرند.

خانواده اس ۲۴ سامسونگ با طراحی شیک

در مورد مدل اولترا، طبق گزارش اخیر، گفته می‌شود که این دستگاه تنها به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد شد. همچنین انتظار داریم این دستگاه از صفحه‌نمایش مسطح +QHD برخوردار باشد و فریم تیتانیومی شامل آن شود. همچنین ممکن بوده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردار شود. درست مانند S23 Ultra، S24 Ultra نسل بعدی، بر خلاف سایر مدل‌های این سری، ممکن است دارای سیستم دوربین چهارگانه با دوربین‌های ۲۰۰، ۱۲، ۵۰ و ۱۰ مگاپیکسل باشد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و نمی‌دانیم برند کره‌ای چه محصولی را تدارک دیده و ارائه می‌کند. این خانواده سه مدل داشته و هر یک ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. بنابراین انتظار داریم با محصولی باکیفیت از برند کره‌ای رو به رو باشیم. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و سامسونگ در نظر دارد محصولاتی بهتر از نسل قبل ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا