اخبار تکنولوژی

رونمایی وان پلاس از گوشی Ace 2 Pro

شرکت وان پلاس در نهایت پس از مدتها انتظار جانشین Ace نسل اول و مدل پرو Ace 2 اوایل امسال را با نام گوشی Ace 2 Pro رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و با ویژگی‌های بزرگ عرضه می‌شود.

وان پلاس گوشی Ace 2 Pro را بیشتر برای جوانان و گیمرها طراحی کرده تا با قیمتی مناسب، از گوشی قدرتمندی برخوردار شوند. همچنین اولین تلفن هوشمند ۲۴ گیگ رم وان پلاس به حساب می‌آید.

در بخش طراحی تقریبا مشابه نسخه Ace 2 بوده و حتی نوار لغزنده نمادین در آن وجود دارد. این محصول جدید دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد با وضوح ۱.۵K است و تراکم پیکسلی ۴۵۰ppi و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین شامل فناوری PWM با سطح ۲۱۶۰ هرتز شده و یک نمایشگر حفره‌دار  با پنل ۱۰ بیتی و قابلیت پشتیبانی از HDR هم شامل آن شد.

دستگاه شدت روشنایی محلی ۱۶۰۰ نیت و جهانی ۱۲۰۰ نیت دارد. در سایر مشخصات باید به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حافظه رم ۲۴ گیگ LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و سیستم خنک کننده VCبا مساحب ۹۱۴۰ میلی‌متر مربعی اشاره کرد. در بخش نرم افزاری، گوشی دارای رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ بوده و می‌تواند ۳ سال آپدیت نرم افزاری بزرگ کسب کند. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سیمی ۱۵۰ واتی SuperVOOC است.

در بخش دوربین، حسگر سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه نیز در عقب تعبیه شد. سیستم دوربین عقب شامل یک سنسور اولیه ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 با فناوری OIS، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در بخش ارتباطی، این گوشی از دو سیم کارت، ۵G، WiFi 7، بلوتوث ۵.۳، GNSS، NFC و USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی Ace 2 Pro وان پلاس از راه رسید

گوشی Ace 2 Pro

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، حسگر IR و موتور لرزش محور ایکس سفارشی‌شده از OnePlus 11 اشاره کرد. Ace 2 Pro دارای برچسب قیمت به شرح زیر است:

  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت – ¥۲۹۹۹ (۴۱۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایت – ¥۳,۳۹۹ (۴۶۵ دلار)
  • ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت – ۳۹۹۹ ین (۵۵۰ دلار)

این گوشی هوشمند از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است. از ۲۳ آگوست به فروش می‌رسد. می‌توان آن را در رنگ سبز شفق قطبی یا خاکستری تیتانیوم تهیه کرد. OnePlus Ace 2 Pro در نسخه Genshin Impact Paimon نیز عرضه می‌شود. این مدل از گوشی (۱۶ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایت) قیمتی معادل ۳۵۹۹ ین ( ۵۰۰ دلار) دارد و در ۳۰ آگوست به فروش خواهد رسید.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت وان پلاس مراجعه کنید. این برند هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرده و عرضه می‌دارد. احتمالا بزودی باید شاهد معرفی مدل‌های بیشتری باشیم و احتمالا در آینده محصولات بیشتری هم معرفی خواهد شد. وان پلاس علاوه بر گوشی، محصولات دیگری هم تولید می‌کند که شامل ویژگی‌های بزرگ و جذاب می‌شوند.

در اوایل امسال نیز نسخه استاندارد Ace 2 معرفی شد که ویژگی‌های بزرگی داشت و می‌توانست نظر مخاطب را جلب کند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا