اخبار تکنولوژی

اندروید ۱۴ برای گلکسی A33 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A33 را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کرد. در آن زمان، آن را با سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌کرد. اکنون، این برند کره جنوبی در حال بروزرسانی اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.0 برای گوشی هوشمند است. گلکسی A33 5G از زمان عرضه دو سال پیش تاکنون دو به‌روزرسانی اصلی اندروید را با آخرین نسخه دریافت کرده است.

OneUI 6.0 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به ارمغان می‌آورد و گفته می‌شود که یک ارتقاء بزرگ است.  به‌روزرسانی اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.0 برای سامسونگ گلکسی A33 5G در روسیه منتشر می‌شود. دارای شماره نسخه نرم افزاری A336BXXU7DWL1/ A336BOXM7DWL1/ A336BXXU7DWL4 است. انتظار می‌رود در روزهای آینده این به‌روزرسانی در مناطق بیشتری عرضه شود.

به کاربران توصیه می‌شود به‌روزرسانی OneUI 6.0 را از طریق WiFi یا یک شبکه تلفن همراه قوی دانلود کنند. آنها همچنین می‌توانند با رفتن به تنظیمات> به‌روزرسانی نرم افزار > دانلود و در صورت وجود، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند.

همانطور که قبلا ذکر شد، نسخه اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.0 تغییرات زیادی را به همراه دارد. اینها شامل تغییرات بصری مانند یک منطقه تغییر سریع طراحی شده و ویجت کنترل رسانه، فونت جدید در سراسر سیستم، سفارشی‌سازی صفحه قفل و غیره است. همچنین یک مسدودکننده خودکار وجود دارد که از نصب برنامه‌های ناشناخته جلوگیری می‌کند. این آپدیت همچنین بهبودهایی را برای دوربین و چندین برنامه سهام به ارمغان می‌آورد.

گلکسی A33 آپدیت شد

گلکسی A33

در مورد مشخصات اصلی، سامسونگ گلکسی A33 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی sAMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این گوشی دارای سیستم دوربین چهارگانه ۴۸/۸/۵/۲ مگاپیکسل است. همچنین شامل دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل شده و این گوشی از پردازنده Exynos 1280 به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی همراه است.

سامسونگ در تلاش بوده تا نیمه نخست سال ۲۰۲۴، بیشتر محصولات خود را به آپدیت اندروید ۱۴ بروز کنند. مشخص نیست این برند چه برنامه‌ای در نظر داشته و چگونه گوشی را در آینده نزدیک ارائه خواهد کرد. انتظار رفته بزودی مدل‌های بیشتری را با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OneUI 6.0 شاهد باشیم.

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات و بروزرسانی گوشی خود مراجعه کرده و پیدا نیست این برند چه مدل‌هایی را دیگر بروز می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا