اخبار تکنولوژی

باید منتظر رونمایی آنر مجیک فلیپ در تابستان بود

طبق گزارش‌ها، آنر در حال کار بر روی آنر مجیک فلیپ، یک گوشی تاشوی فلیپ، برای بازار چین است. هیچ اطلاعات رسمی در مورد بازه زمانی راه اندازی این دستگاه وجود ندارد. با این حال، یک فاش جدید، توسط یک افشاگر چینی، نشان می‌دهد که انتظار می‌رود Magic Flip چه زمانی در بازار عرضه شود.

به گفته این افشاگر، ابتدا سری آنر ۲۰۰ عرضه خواهد شد و پس از آن، این برند از اولین گوشی تاشو مجهز به صفحه نمایش تاشو رونمایی خواهد کرد. افشاگری اخیر نشان داد که چند گوشی میان رده بالا مانند سری هواوی نوا ۱۳، سری رنو ۱۲، سری ویوو اس ۱۹ و سری آنر ۲۰۰ در ماه ژوئن در چین عرضه خواهند شد.

متأسفانه، افشا جدید چیزی در مورد مشخصات سری Honor 200 و Magic Flip فاش نکرده است. تاکنون گزارش‌ها جزئیات کمی از گوشی تاشو فاش کرده‌اند. یک رندر ساختگی بر اساس شایعات پیرامون دستگاه.

آنر مجیک فلیپ در راه است

مشخص شد که آنر Magic Flip دارای یک صفحه نمایش خارجی بزرگ مانند موتورولا Razr 40 Ultra خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه و عقب چرمی باشد. انتظار داریم این دستگاه دارای باتری دو سلولی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد.

گزارش قبلی ادعا می‌کرد که Magic Flip تا پایان سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. این نشان می‌دهد که Honor 200 و Magic Flip به طور بالقوه می‌توانند در ماه ژوئن عرضه شوند. این سری دیجیتال می‌تواند ابتدا معرفی شود، که احتمالاً در اواخر ژوئن عرضه می‌شود.

به نظر رسیده که این شرکت قصد دارد دو گوشی تاشو دیگر را در نیمه دوم سال روانه بازار کند. اینها احتمالاً شامل Magic V3 و V Purse 2 به عنوان جانشین گوشی‌های تاشو Magic V2 و V Purse سال گذشته می‌شوند. این دستگاه‌ها احتمالاً به ترتیب دارای طرح‌های تاشو به سمت داخل و خارج هستند.

در دیگر خبرها گجت آنر بند ۹ اکنون رسما معرفی شده است. این دستبند تناسب اندام جانشین Honor Band 7 شده که در پایان سال ۲۰۲۲ عرضه شد. جدیدترین ردیاب تناسب اندام این شرکت در رویداد معرفی Honor Magic 6 Ultimate در چین معرفی شد.

این برند همچنین در این کنفرانس از Honor Magic 6 RSR Porsche Design رونمایی کرد. این گجت همچنین در وب سایت جهانی برند فهرست شده است. با این حال، شرکت تنها جزئیات قیمت و در دسترس بودن را برای کشور خود فاش کرده است. Honor Band 9 از یک صفحه نمایش AMOLED مستطیلی مانند Honor Band 7 قبلی خود بهره می‌برد. با این حال، صفحه نمایش نه تنها بزرگ‌تر است، بلکه واضح‌تر، صاف‌تر و خمیده‌تر محسوب می‌شود.

پنل ۱.۵۷ اینچی دارای رزولوشن ۴۰۲ در ۲۵۶ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۰۲PPI و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. برای مقایسه، سایز صفحه نمایش مدل قدیمی ۱.۴۷ اینچ و وضوح ۳۶۴ در ۱۹۸ پیکسل است. به هر حال، بدنه پلاستیکی با روکش فلزی در قسمت کناری باقی می‌ماند. این محصول همچنین ضدآب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا