اخبار تکنولوژی

سری شیائومی ۱۴ با ۱۲ گیگ رم عرضه شد

شایعه شده است که سری ۱۴ شیائومی زودتر از نسل قبلی خود عرضه می‌شود. انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی تا چند ماه دیگر به صورت رسمی معرفی شود. ما در چند ماه اخیر در مورد این دستگاه‌ها اطلاعاتی کسب کردیم. اکنون چند جزئیات بیشتر از یک منبع موثق به دست آمده است.

آخرین افشای ظرفیت رم و وضعیت تولید این گوشی‌های آینده را نشان می‌دهد. شایعه شده که شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو اولین گوشی‌های هوشمند کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بازار هستند. این تعجب آور نیست زیرا این شرکت برای اولین بار در گذشته چندین بار روی آخرین تراشه موبایل پرچمدار کوالکام بررسی کرده است.

جالب‌تر این است که گفته می‌شود این گوشی‌ها به جای ۸ گیگابایت مانند نسخه‌های قبلی، با ۱۲ گیگابایت رم راهی بازار خواهند شد. این بخش از اطلاعات توسط افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station منتشر شده است. متاسفانه او در مورد حداکثر رم موجود در این دستگاه‌ها چیزی نگفته است. اما او پیشتر فاش کرده بود که شیائومی ۱۴ پرو در انواع حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد.

سری شیائومی ۱۴ در نزدیکی معرفی

نکته دوم نیز از همین منبع می‌آید. اطلاعات دهنده می‌گوید که تولید سری ۱۴ شیائومی در پایان ماه آگوست آغاز شده است. در این هفته، شرکت حجم سفارشات را ۶۰ درصد افزایش داد و انتظار می‌رود این افزایش‌ها در آینده بیشتر شود. چندین افشا مشخصات در گذشته وجود داشته است. با این حال، نکته اصلی آن بوده که گفته می‌شود هر دو شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو از یک صفحه نمایش مسطح بهره می‌برند. علاوه بر این، مدل پرو دارای حاشیه‌های حداقلی در اطراف و قاب ساخته شده از آلیاژ تیتانیوم مانند آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس خواهد بود.

شایعه شده که این گوشی‌ها در هفته اول یا دوم نوامبر عرضه می‌شوند. آنها به موقع برای فصل فروش Double Eleven (Single’s Day) وارد بازار چین خواهند شد. اطلاعات دیگری در دست نیست و باید منتظر ماند تا شیائومی بزودی نسل جدید پرچمداران خود را معرفی و عرضه کند. برند چینی همیشه سعی داشته محصولاتی بزرگ را برای طرفداران تدارک بیند.

پیش بینی شده بزودی شاهد انتشار اطلاعات کافی درباره گوشی‌های آینده برند چینی باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا