اخبار تکنولوژی

پیکربندی جدید گوشی آیکیو Neo 8 راهی بازار چین شد

iQOO اوایل سال جاری گوشی هوشمند آیکیو Neo 8 را در چین معرفی کرد که تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. در ماه ژوئن، آنها یک نسخه ارتقا یافته با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را عرضه کردند.

این نسخه بهبودیافته دو هفته پیش برای پیش‌سفارش در JD.com فهرست شده بود و قرار است امشب در ساعت ۲۰:۰۰ به طور رسمی با برچسب قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۴۲ دلار) وارد بازار شود. این دستگاه در ابتدا ۳۶۹۹ یوان (۵۰۵ دلار) قیمت داشت.

نسخه ۱۶ گیگابایتی رم + ۱ ترابایتی آیکیو Neo 8 دارای مشخصاتی مشابه با سایر نسخه‌ها است. تفاوت قیمت‌ها در درجه اول از افزایش حافظه رم و ظرفیت ذخیره‌سازی ناشی شود و آن را به گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال حافظه و قابلیت‌های ذخیره‌سازی بیشتر بدون به خطر انداختن سایر ویژگی‌ها و مشخصات گوشی هستند.

با توجه به مشخصات، آیکیو Neo 8 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۱.۵K امولد با وضوح خیره کننده ۲۸۰۰×۱۲۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی صاف ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی چشمگیر ۱۳۰۰ نیت است.

آیکیو Neo 8 در پیکربندی جدید

چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 و تراشه vivo V1+ با هم کار می‌کنند تا مصرف انرژی را تا ۱۴.۲درصد در طول بازی کاهش دهند. این گوشی تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و گزینه‌های ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت UFS 4.0 ارائه می‌دهد. برای خنک‌سازی کارآمد، دارای یک محفظه بخار VC به ابعاد ۵۰۰۲ میلی‌متر مربع، ۱۲۵ درصد بزرگ‌تر از مدل قبلی خود، همراه با اتلاف گرمای گرافیت و ۹ سنسور دما است.

سیستم دوربین شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو می‌شود. انرژی آن توسط یک باتری دو سلولی ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی تامین شده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری قادر است از ۱ تا ۵۰ درصد را در ۹ دقیقه و ۷۵درصد را در ۱۵ دقیقه شارژ کند.

این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری Origin OS 3 اجرا شده و اتصال ۵G را ارائه می‌دهد. این گوشی در رنگ‌های پر جنب و جوش موجود است: نارنجی (رویشی چرمی)، آبی (رویشی شیشه ای لعابی) و مشکی (رویشی شیشه ای کریستالی). برای کسب جزئیات بیشتر به وبسایت شرکت ویوو مراجعه کنید تا بتوانید جزئیات تکمیلی پیرامون این تلفن هوشمند کسب کنید. آیکیو در تلاش است تا مدل‌های جدیدی بزودی معرفی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا