اخبار تکنولوژی

تبلت گلکسی تب S9FE مدل ارزانی نیست

برای اولین بار در تاریخ کوتاه سری Fan Edition (FE) سامسونگ، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه دو تبلت با نام تجاری FE در سال جاری است. ما انتظار داریم که گلکسی تب S9FE و گلکسی تب S9FEپلاس به زودی معرفی شوند. آنها قرار است مشخصات درجه یک پرچمدار را در یک متریال میان رده ارائه دهند. با این حال، قیمت‌های آشکار شده نشان می‌دهد با گزینه گران رو به رو هستیم.

چند روز قبل، رولند کوانت، افشاگر مطرح، ادعا کرد که سامسونگ نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی Galaxy Tab S9 FE (Wi-Fi) را با قیمت ۶۳۰۰۰ روپیه در هند قیمت‌گذاری خواهد کرد. این معادل ۷۶۰ دلار خواهد بود و قیمت بسیار بالایی برای تبلت‌های سری FE است. برای مقایسه، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی تب اس ۹ در کشور ۷۳۰۰۰ روپیه (تقریباً ۸۸۰ دلار) قیمت دارد.

این موضوع ما را به تعجب واداشت که آیا قیمت اولیه Galaxy Tab S9 FE که شایعه شده درست است یا خیر. متأسفانه به نظر می‌رسد که چنین است. منابع همین قیمت را برای تبلت به MySmartPrice نیز اعلام کردند. این نشریه همچنین ساختار قیمت‌گذاری نسخه ۵G را دریافت کرد. قیمت همان تبلت با اتصال ۵G در هند ۶۵۰۰۰ روپیه (تقریباً ۷۸۵ دلار) گزارش شده است.

با این قیمت‌ها، Galaxy Tab S9 FE بسیار گران خواهد بود. به نظر می‌رسد سری پرچمدار معامله بهتری باشد. این مگر اینکه قیمت‌های نقل شده MRP (حداکثر قیمت های خرده فروشی) باشد. Galaxy Tab S9 (Wi-Fi) با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دارای قیمت ۸۲۰۰۰ روپیه است اما سامسونگ آن را به قیمت ۷۳۰۰۰ روپیه به فروش می‌رساند. اما اگر قیمت‌های گزارش‌شده برای Galaxy Tab S9 FE+ قیمت‌های فروش نهایی باشد، ممکن است شرکت کره‌ای برای خارج کردن تبلت از قفسه‌های فروشگاه‌اش مشکل پیدا کند.

گلکسی تب S9FE دارای ویژگی‌های جذاب

اگر شایعاتی وجود داشته باشد، سامسونگ Galaxy Tab S9 FE را در پیکربندی‌های چندگانه حافظه عرضه می‌کند. Quandt تایید کرده است که همراه با نسخه پایه فوق الذکر (۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت)، این تبلت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در دسترس خواهد بود. ساختار قیمت گذاری آن مشخص نیست.

از سوی دیگر گفته می‌شود که Galaxy Tab S9 FE+ در پیکربندی‌های حافظه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. ساختار قیمت‌گذاری مدل پلاس نیز مشخص نیست. دستگاه در رنگ نقره‌ای، سبز روشن و خاکستری از جمله رنگ‌های شایع شده برای تبلت‌ها هستند. ما باید در هفته‌های آینده بیشتر با این دو آشنا شویم زیرا سامسونگ برای عرضه آماده می‌شود. این شرکت همچنین Galaxy S23 FE را در دست ساخت دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ چیست و چه محصولی برای ارائه دارد. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در هر صورت باید انتظار داشت بزودی جزئیات بیشتری ارائه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا