اخبار

اینستاگرام قابلیت IGTV را برای به اشتراک گذاری ویدیو‌های ۱ ساعته معرفی کرد

IGTV نام قابلیت جدیدی است که اینستاگرام برای کاربران خود ارائه کرده است. این قابلیت عملکردی شبیه به یوتیوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اینستاگرام یک اپلیکیشن اختصاصی برای IGTV نیز منتشر کرده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چندی پیش اخباری منتشر شد که در آن‌ها گفته می‌شد اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را به سرویس خود اضافه کند. قابلیتی که از طریق آن کاربران می‌توانند ویدیو‌هایی تا ۱ ساعت را به اشتراک بگذارند. روز گذشته اینستاگرام این قابلیت را با نام IGTV معرفی کرد. لازم به ذکر است که تا پیش از این، کاربران می‌‌توانستند تنها ویدیوهایی تا ۱ دقیقه را در این سرویس به اشتراک بگذارند که این موضوع با کمک IGTV به ۱ ساعت افزایش می‌یابد.

مطالب مرتبط:

IGTV قابلیتی نظیر یوتیوب است که یک پلتفرم ویدیویی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی مذکور در قالب یک بروزرسانی برای دستگاه‌های مختلف عرضه خواهد شد و کاربران از داخل اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند به IGTV که آیکون مربوط به آن در بالای صفحه قرار دارد، دسترسی داشته باشند. البته اینستاگرام یک اپلیکیشن مجزا را نیز برای آن منتشر کرده است که تنها قابلیت IGTV را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است.
اینستارگام IGTV
قابلیت IGTV به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق کانال‌های مختلف، ویدیو‌های مورد نظر خود را مشاهده کنند. در واقع سرویسی نظیر یوتیوب در داخل اینستاگرام قرار گرفته است که می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.
با اجرای اپلیکیشن IGTV یا باز کردن بخش مربوطه در اپلیکیشن اینستاگرام، ویدیو‌ها شروع به پخش شدن می‌کنند. حالت ویدیو‌ها نیز در این سرویس به صورت پرتره است. در واقع کاربران نمی‌توانند نمایشگر را چرخانده و به صورت افقی آن را مشاهده کنند.
بر اساس اطلاعاتی که از سوی Mashable منتشر شده، افراد مشهور بسیاری در حال همکاری با IGTV هستند تا محتوای مناسبی را برای این سرویس آماده و ارائه کنند. برای دانلود اپلیکیشن اختصاصی IGTV می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. البته با بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام‌تان نیز می‌توانید به این قابلیت دست یابید.

نظر شما در خصوص IGTV چیست؟ آیا فکر می‌کنید این ویژگی نیز همانند استوری‌ها می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد؟ با ما و کاربران از موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا