اخبار

درمی ۱۰X در گوگل پلی کنسول آشکار شد

برند ردمی شیائومی تاکنون اسمارت‌فون‌های مختلفی معرفی کرده است. حال به نظر می‌رسد برند چینی درصدد است در آینده نزدیک اسمارت‌فون اقتصادی ۵جی جدیدی را به نام درمی ۱۰X معرفی کند.

در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند مختلفی بودیم که باید به ردمی نوت ۹ پرو مکس و ردمی نوت ۹ اشاره کرد. حال گفته می‌شود که Redmi 10X بزودی معرفی خواهد شد و به تازگی در Google Play Console این گوشی آشکار شد.

سری Redmi Note9 گوشی‌های هوشمند برجسته‌ای هستند و باید آنها را مدل‌های میان رده ارزشمند شیائومی دانست. براساس منابع، درمی ۱۰X با پردازنده Helio G70 مدیاتک، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه با لنز ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و برخی دیگر مجهز است.

گفته می‌شود، Redmi 10X محصول اقتصادی ۵G ردمی است که ویژگی‌های قابل توجهی را با قیمت ۲۳۰ دلاری دربرمی‌گیرد. در Google Play Console این گوشی با شماره مدل M2003J15SI آشکار شد و همچنین در TENAA چین نیز شاهد فاش شدن این مدل اسمارتفون بودیم.

جزئیات دقیقی از درمی ۱۰ ایکس در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی در آینده نزدیک معرفی از این گوشی داشته باشد. پیش بینی شده در ماه می این کمپانی به معرفی دیوایس جدید اقتصادی خود بپردازد و گوشی ۵G است که در نوع خود برجسته خواهد بود و ویژگی‌های بزرگی را به عنوان یک میان رده دربرمی‌گیرد.

پیدا نیست برنامه ردمی برای معرفی این دیوایس چیست و انتظار داریم بزودی معرفی شود.


مطالب مرتبط:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا