اخبار تکنولوژی

طراحی ساعت Watch 2 پیکسل گوگل فاش شد

انتظار می‌رود ساعت Watch 2 پیکسل در کنار گوشی‌های سری Pixel 8 پاییز امسال معرفی شود و به نظر می‌رسد که اکنون به لطف یک رندر، ایده‌ای در مورد طراحی آن وجود دارد. طبق گزارش جدیدی از MySmartPrice، رندر پیکسل واچ ۲ در کنار برخی از مشخصات دستگاه در کنسول Google Play نمایش داده شده است.

رندر نشان می‌دهد که احتمالاً گوگل با Pixel Watch 2 تغییر چندانی در طراحی ایجاد نکرده است. زیرا طراحی ساعت در رندر شبیه Pixel Watch اصلی است. آیا واقعاً تعجب آور است؟ به عنوان مثال به اپل واچ نگاهی بیندازید. در طول سال‌ها، اپل تغییر بسیار کمی در طراحی ایجاد کرده است. اکثر مدل‌هایی که تا به حال عرضه شدند، دقیقاً شبیه مدل قبلی هستند. با ایجاد تغییراتی در سخت افزار داخلی توسط شرکت و علاوه بر بروزرسانی نرم‌افزاری و افزودن ویژگی‌ها یا برنامه‌های جدید.

اما وقتی نوبت به طراحی می‌رسد، اپل واقعاً منحرف نشده است. بسیاری از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ نیز در طول سال‌های گذشته یکسان به نظر می‌رسند. و به نظر می‌رسد گوگل همین کار را انجام می‌دهد. حداقل با مدل دوم پیکسل واچ. این در صورتی است که رندر تصویری دقیق از طرح باشد و نه فقط یک تصویر بیهوده.

ساعت Watch 2 پیکسل گوگل ساعتی نه چندان متفاوت

 

ساعت Watch 2 پیکسل

اما در مورد طراحی کافی است. ممکن بوده کمتر به ظاهر و نحوه عملکرد آن اهمیت دهید. در حالی که پاسخ دادن به آن تا زمانی که آزمایش نشده است غیرممکن بوده، برخی از مشخصات به بیرون درز کرد. بنابراین حداقل می‌توانید ایده‌ای از نحوه عملکرد کارها داشته باشید.

طبق اسکرین شات کنسول گوگل پلی، این ساعت به اسنپدراگون ور ۵۱۰۰ کوالکام مجهز می‌شود. همچنین به نظر رسیده که دارای ۲ گیگابایت رم و سیستم عامل Wear OS مبتنی بر اندروید ۱۳ باشد. مشخصات اضافی شامل سایز صفحه نمایش ۳۸۴ در ۳۸۴ پیکسل و تراکم پیکسلیppi 320 است.  هیچ اشاره‌ای به فضای ذخیره سازی، ظرفیت باتری یا عمر باتری برای این موضوع وجود ندارد. اما انتظار نداشته باشید که این جزئیات برای مدت طولانی پنهان بماند. مخصوصاً هر چه به رویداد پاییز پیکسل گوگل نزدیک‌تر می‌شویم، جایی که گمان می‌رود اینها نشان داده شوند.

پیکسل واچ، ساعت هوشمندی است که توسط گوگل ساخته شد. این ساعت اولین بار در ۱۱ می ۲۰۲۲ در رویداد گوگل ایونت معرفی شد و در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد. پیکسل واچ بر روی سیستم عامل Wear OS گوگل اجرا می شود و با گوشی های اندرویدی سازگار است. پیکسل واچ دارای صفحه نمایش AMOLED 1.3 اینچی است و دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها از جمله ردیابی ضربان قلب، ردیابی خواب، ردیابی تناسب اندام، پرداخت بی سیم و دستیار گوگل است. پیکسل واچ در سه مدل عرضه می شود: پیکسل واچ، پیکسل واچ اسپورت و پیکسل واچ تیتان.

پیکسل واچ با استقبال مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد و به دلیل طراحی، صفحه نمایش، عملکرد و ویژگی های آن مورد تحسین قرار گرفت. با این حال، برخی از منتقدان از قیمت نسبتاً بالای آن انتقاد کردند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا