اخبار تکنولوژی

انتشار جزئیاتی از گوشی گلکسی A25 سامسونگ

سامسونگ تقریباً نسخه جدید تمام مدل‌های گوشی خود را معرفی کرده و در انتهای ۲۰۲۳ گوشی خاصی برای معرفی ندارد. در حال حاضر برند کره‌ای روی چند مدل جدید فعالیت داشته که یکی از آنها گلکسی A25 است.

طراحی این محصول اواخر ژوئن از طریق رندرهای سه بعدی CAD به بیرون درز کرده بود. نزدیک به دو ماه بعد، مشخصات دوربین این گوشی فاش شد. جزئیات جدید در مورد گلکسی A25 آینده از GalaxyClub به بیرون درز کرد. این نشریه دوربین‌های عقب و جلوی دستگاه را فاش کرده است.

به گفته منبع، گلکسی A25 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب بهره می‌برد. در حالی که در قسمت سلفی به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است. این بدان معنا بوده که گوشی همان دوربین‌های اصلی و سلفی گلکسی A24 را خواهد داشت. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد سنسورهای ثانویه وجود ندارد.

در حال حاضر، تنها یک نسخه از Galaxy A25 با شماره مدل SM-A256E در حال توسعه است. بنابراین، منبع پیشنهاد می‌کند که این دستگاه با وجود داشتن نامی متفاوت، می‌تواند نسخه ۵G گلکسی A24 باشد. شاید نسخه‌های بیشتری در دست تولید است، اما تاکنون جزئیاتی در مورد آنها نداریم. به هر حال، مانند هر گوشی هوشمند دیگر سامسونگ، این گوشی نیز باید در چندین آژانس صدور گواهی و خرده فروشان ظاهر شود و تقریباً همه چیز را قبل از معرفی رسمی آن فاش کنند.

گلکسی A25 بزودی معرفی می شود

سری گلکسی A مدل‌های میان رده سامسونگ هستند که این برند به معرفی نسل جدید آنها در هر سال می‌پردازد. A25 یک میان رده جذاب خواهد بود و ویژگی‌های بزرگی ارائه می‌دهد. بنابراین نمی‌توان آن را دست کم گرفت. دستگاهی که مشخصه‌های بزرگی داشته و در نوع خود کم نظیر است. به هر حال باید منتظر ماند تا در اواخر ۲۰۲۳ این گوشی میان رده خوش قیمت رونمایی شود. بنابراین نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد و باید در انتظار حقیقت باقی ماند.

انتظار داریم بزودی جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا