اخبار

اطلاعاتی در خصوص گلکسی J6+ فاش شد

سامسونگ قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی را با نام گلکسی J6+ به زودی معرفی کند. این محصول یک تلفن هوشمند میان رده است که نسخه پیشرفته‌تری از گلکسی J6 به حساب می‌آید. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
سامسونگ (Samsung) چندی پیش تلفن هوشمند میان رده‌ای را با نام گلکسی J6 معرفی و روانه بازار کرد. این محصول در نگاه کلی از مشخصات خوب و مناسبی بهره می‌برد. این محصول در برخی بازار‌ها با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسید. حال به نظر می‌رسد که کمپانی مذکور قصد دارد نسخه پیشرفته‌تری از این محصول را با نام گلکسی J6+ معرفی کند. بر اساس شایعات این تلفن هوشمند برای کشور‌های اروپایی مستقل مشترک المنافع (CIS) و صربستان عرضه خواهد شد. البته انتظار می‌رود که در سایر بازار‌ها نیز شاهد این محصول جدید باشیم.

مطالب مرتبط:

گلکسی J6
از اصلی‌ترین تفاوت‌های این دو تلفن هوشمند می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپ دراگون ۴۵۰ به جای Exynos 7870 اشاره کرد. انتظار می‌رود که گلکسی J6+ با دوربین دوگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یا بزرگ‌تر عرضه شود. فعلا اطلاعاتی در خصوص رم و حافظه داخلی دستگاه منتشر نشده و هیچ اطلاعاتی در خصوص ظاهر کلی دستگاه نیز نداریم. اما می‌دانیم که این تلفن هوشمند میان رده با نمایشگر ۵.۶ اینچی Super AMOLED عرضه خواهد که شد وضوح HD+ را ارائه می‌کند.
این محصول به صورت پیش فرض با اندروید Oreo عرضه خواهد شد و در بخش جلویی آن نیز شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود. فعلا اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی گلکسی J6+ منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که بزودی شاهد شروع فروش آن در کشور‌هایی که در بالا ذکر شد خواهیم بود. شما چه انتظاراتی از گلکسی J6 پلاس دارید؟ انتظارات خود را در خصوص این تلفن هوشمند از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا