اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس V Fold در راه است

این روزها گوشی‌های تاشو متنوعی را در بازار شاهد هستیم که از اولین برندهای ارائه دهنده کمپانی سامسونگ بود. پس از آنها برندهای دیگری وارد چنین بخشی شده و حال به نظر رسیده وان پلاس دیگر برند موردنظر خواهد بود. زیرا وان پلاس V Fold و Flip به تازگی ثبت برند شدند.

این دو گوشی در پایگاه CINPA به ثبت رسیدند و هیچ اطلاعاتی از آنها ارائه نشد. نام دو مدل نشان می‌دهد که فولد یک گوشی شبیه گلکسی زد فولد بوده و فلیپ هم ساختاری شبیه به گلکسی زد فلیپ دارد.

بنابراین وان پلاس V Fold را می‌توان در کنار حالت گوشی، به صورت تبلت هم درآورد. این شرکت چینی سعی کرده محصولات متنوعی را در بازار عرضه کند که اخیرا به معرفی نمایشگر، هدفون، تلویزیون و برخی دیگر پرداخت. از این رو اگر تلفن‌های هوشمندی نظیر وان پلاس V Fold و مواردی مشابه آن توسط این شرکت معرفی شود، دور از انتظار نیست.

وان پلاس V Fold با طراحی شبیه به گلکسی زد فولد

وان پلاس V Fold

به هر حال باید منتظر ماند تا اطلاعات تکمیلی و بیشتری منتشر شود. در اخباری مرتبط شرکت گوگل با اندروید ۱۳ به معرفی فناوری صدای فضایی را با پشتیبانی از ردیابی سر معرفی کرد. جدیدترین گوشی‌های پرچمدار به پشتیبانی از این قابلیت می‌پردازند. اگرچه پیکسل بادز پرو گوگل این فناوری را پشتیبانی می‌کند اما آپدیتی برای فعال‌سازی ارائه نشد. حال گزارشی انتشاریافته که نشان می‌دهد وان پلاس بادز پرو ۲ این قابلیت را دارا است.

گفته شده وان پلاس در تاریخ ۷ فوریه از OnePlus Buds Pro 2 در کنار OnePlus 11 برای بازار جهانی رونمایی کند. پیش از رویداد معرفی Cloud 11، این شرکت اطلاعاتی در مورد هدفون پرچمدار آینده منتشر کرده است. در یک بیانیه مطبوعاتی، وان پلاس اعلام کرده که وان پلاس بادز پرو ۲ یکی از اولین هدفون‌های TWS بوده که «ویژگی صوتی فضایی امضا شده گوگل را که برای اندروید ۱۳ توسعه داده است، به کار می‌گیرد». گزارش شده است که برای ارائه این ویژگی به کاربران، OnePlus با گوگل برای بهینه‌سازی صدای فضایی Buds Pro 2 جهت شبیه‌سازی تجربه چند بعدی همه‌جانبه موجود در سینماها همکاری داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا