اخبار تکنولوژی

بتا One UI 6.0 برای گوشی گلکسی Z Fold 5 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ را برای گوشی گلکسی Z Fold 5 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربران هند و ایالات متحده منتشر شد.

اگر Galaxy Z Fold 5 در آن کشورها دارید، می‌توانید گوشی خود را از طریق برنامه سامسونگ ممبر در برنامه بتا One UI 6.0 ثبت نام کنید. اولین بروزرسانی One UI 6.0 برای Galaxy Z Fold 5 با نسخه نرم افزاری F946BXXU1ZWJ2 ارائه می‌شود. این یک بروزرسانی بزرگ است که تقریباً ۲.۷ گیگابایت حجم دارد، بنابراین باید ترجیح دهید آن را از طریق شبکه Wi-Fi دریافت کنید. به غیر از اندروید ۱۴، این بروزرسانی با آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ همراه است.

هنگامی که Galaxy Z Fold 5 خود را در برنامه One UI 6.0 بتا ثبت کردید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » بروزرسان نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آپدیت را بررسی کنید.

گلکسی زد فولد ۵ اولین گوشی تاشو سامسونگ است که به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 را دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی ممکن است برای گلکسی زد فلیپ ۵ نیز منتشر شود. این شرکت احتمالا در هفته‌های آینده به‌روزرسانی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ را نیز منتشر کند.

گوشی گلکسی Z Fold 5 و دریافت آپدیت جدید

در دیگر خبرها محبوب‌ترین و موردانتظارترین سری پرچم‌دار سامسونگ، یعنی خانواده گلکسی اس ۲۴، به‌صورت آنلاین اطالاعاتی از آنها فاش شد. این سری شامل سه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌شود. اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌های هوشمند پیشتر به صورت آنلاین فاش شده که پیشتر رندر دستگاه‌ها نیز فاش شده بود.

اخیراً افشاگر صنعت @UniverseIce که جزئیات زیادی در مورد این سری به اشتراک گذاشته فاش کرده است که Galaxy S24 ultra از تیتانیوم ساخته خواهد شد در حالی که Galaxy S24/S24+ از آلیاژ آلومینیوم ساخته خواهد شد. طبق اطلاعات ارائه شده، قاب تیتانیوم گلکسی اس ۲۴ اولترا تا حدودی شبیه به مدل‌های آیفون ۱۵ پرو خواهد بود. انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۲۴ در ابتدای سال آینده معرفی شود.

همانطور که قبلا اشاره شد، انتظار داریم دستگاه‌های گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس از چیپست‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده کنند. تسخه ساده S24 احتمالا دارای صفحه نمایش FHD است، در حالی که S24 + ممکن است صفحه نمایش QHD داشته باشد. در مورد باتری، گوشی‌های هوشمند S24 و S24+ احتمالاً باتری‌های ۴۰۰۰ و ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت که به ترتیب از ویژگی‌های شارژ سریع ۲۵ وات و ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند. در عقب، این دو ممکن است از یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۱۰ مگاپیکسلی نیز بهره ببرند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا