اخبار

دوربین سه گانه و رم ۸ گیگابایتی برای گلکسی a8

همان‌طور که خوانندگان و همراهان عزیز وب‌سایت موبایلستان می‌دانند، سامسونگ درزمینهٔ شیارهای صفحه‌نمایش و نحوه به‌کارگیری آن‌ها همیشه سرآمد بوده است. این کمپانی اخیرا قصد دارد تا سه نوع مختلف از این شیارهای جدید که در کنفرانس تولیدکنندگانش ارائه کرده است را بر روی همراه‌های هوشمند خود پیاده کند. یکی از این انواع که صفحه‌نمایش اینفینیتی او نام دارد، قرار است تا بر روی تلفن همراه هوشمند گلکسی A8s مورداستفاده قرار گیرد و اطلاعات مربوط به آن نیز به‌تازگی در TENAA منتشر شده است.

مطالب مرتبط

همان‌طور که به خاطر دارید، برخی از تصاویر مفهومی ارائه شده برای تلفن همراه هوشمند گلکسی A8s نشان از آن داشتند که این همراه هوشمند با شیار اینفینیتی او عرضه خواهد شد. البته این فقط یک طرح مفهومی بود پس انتظار می‌رفت که برخی از جزئیات آن نیز در نسخه اصلی حذف شود. بااین‌حال هم‌اکنون با فهرست ارائه شده در TENAA این موضوع تائید شده است. همچنین دوربین سه‌گانه به‌کاررفته در این همراه هوشمند طراحی آن را تا حد بسیار زیادی به iPhone X شبیه ساخته است تا گلکسی A9.
موضوع اصلی‌ای که هرکسی به دنبال دانستن آن است سوراخ اینفینیتی او است که در تصاویر منتشر شده در TENAA دیده نمی‌شود. البته تغییر روشنایی این تصویر موجب می‌شود تا سوراخ یادشده آسان‌تر دیده شود و قطعا وجود دارد. از دیگر مشخصات مربوط به این همراه هوشمند بهره‌مندی از دوربین جلویی ۲۴ مگاپیکسلی است و نیز پردازنده اسنپ دراگون ۷۱۰ و ۶ گیگابایت رم به همراه صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. لنزهای در نظر گرفته‌شده برای دوربین پشتی نیز به ترتیب ۲۵، ۵ و ۱۰ مگاپیکسلی هستند.
همچنین لازم به ذکر است که این تلفن همراه هوشمند در حال حاضر مجوز FCC را نیز دریافت کرده است و به‌احتمال بسیار زیاد در اوایل ژانویه سال آینده میلادی رونمایی شود اما هنوز در رابطه باقیمت این دستگاه و بازارهای مورد عرضه صحبتی به میان نیامده است.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا