اخبار تکنولوژی

ویوو از هدفون TWS Air Pro رونمایی کرد

در جریان رونمایی از سری گوشی S17، شرکت ویوو یک هدفون ایربادز جدید را به نام هدفون TWS Air Pro معرفی کرد. گجت پوشیدنی که باکیفیت بوده و از کیفیت صوتی بالایی بهره می‌برد.

هدفون TWS Air Pro در کنار دو گوشی دیگر S17، S17 Pro و S17t معرفی شد. این هدفون از درایورهای ۱۴.۲ میلیمتری، قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، چندین میکروفون و بلوتوث ۵.۳ برخوردار است.

ویوو در این مدل سعی کرده فناوری‌های مختلفی تعبیه کند، از جمله این که گجت می‌تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود. این گجت پوشیدنی همچنین دارای حالت‌های صوتی متعدد و حالت بازی با تاخیر کم (تا ۸۸ میلی ثانیه) است.

هدفون TWS Air Pro خوش استایل و ارزان

هدفون TWS Air Pro

TWS Air Pro دارای قابلیت ضداب IP54 بوده و با یک بار شارژ تا ۳۰ ساعت (بدون ANC) دوام می‌آورد. این محصول جدید از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. فروش آغاز شده و مشخص نیست چه زمانی راهی بازارهای دیگری خواهد شد و همچنین باید قیمت ۴۲ دلار قابل تهیه است.

در دیگر خبرها برند چینی به تازگی گوشی ویوو Y36 را معرفی کرد. این مدل در دو نسخه ۵G و ۴G به فروش خواهد رسید و تنها تفاوت این دو مدل در پردازنده آنها خواهد بود که به دلیل نوع ۵G خواهد بود. ویوو Y36 5G به سیستم تک هسته‌ای مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شد. نسخه بدون پشتیبانی از شبکه ۵G دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ است و به گفته انتوتو، چیپ Dimensity 6020 بیش از ۳۸ درصد قدرتمندتر خواهد بود.

صرف نظر از مدل تراشه، این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی LCD با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شد. وضوح دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل  و ۲ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی دارد. ویوو Y36 یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۴ واتی ارائه می‌دهد. ابعاد بدنه ۱۶۴.۰۶ در۷۶.۱۷ در  ۸.۰۷ میلی متر و وزن آن ۲۰۲ گرم است. این گوشی هوشمند از اندروید ۱۳ با سیستم عامل Funtouch OS 13 پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا