اخبار تکنولوژی

تلفن ایکس ۱۰۰ پرو ویوو بزودی در بازار جهانی

شرکت ویوو قصد دارد بزودی گوشی جذاب اخیرا معرفی شده یعنی تلفن ایکس ۱۰۰ پرو و نسخه استاندارد آن را در بازارهای دیگری به جز چین عرضه کند و اکنون تاییدیه آن فاش شد.

Vivo پیشتر دستگاه‌های پرچمدار سری X100 خود را در بازار خانگی یعنی چین معرفی کرده و مدل پرو این سری اکنون در پلتفرم گواهی SDPPI اندونزی مشاهده شده است. جدیدترین گوشی هوشمند X100 Pro از Vivo گواهی SDPPI را با شماره گواهی “۹۵۵۶۸/SDPPI/2023” و PLD ID “5466” دریافت کرده و دستگاه با شماره مدل “V2309” در پایگاه داده فهرست شد.

پیش از این، همین دستگاه توسط مرجع صدور گواهی BIS هند نیز تأیید شده بود، اما نام آن مورد تردید قرار گرفت. با تاییدیه SDPPI است که نام دستگاه تایید شده و همچنین عرضه نسخه هندی گوشی هوشمند X100 Pro را تایید می‌کند.

از مشخصات کلیدی دستگاه باید به ابعاد ۱۶۴ در ۷۵ در ۸.۹ میلیمتری و وزن ۲۲۱ گرمی اشاره کرد. این تلفن هوشمند به پردازنده قدرتمند مدیاتک Dimensity 9300 مجهز شده و شامل سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر Funtouch OS 14 می‌شود. گذشته از آن ۱۲ تا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ تا ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد.

تلفن ایکس ۱۰۰ پرو در نزدیکی عرضه جهانی

ویوو یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را به کار گرفت. دوربین عقب سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل تعبیه شد. حسگر اثرانگشت این مدل زیر نمایشگر جای گرفته و شامل حسگرهای شتاب سنج، سنسور مجاورت، فشارسنج، قطب نما، طیف رنگ و ژیروسکوپ می‌شود.

در بخش باتری به پک ۵۲۶۰ میلی آمپرساعت با سرعت شارژ ۱۰۰ وات باید اشاره داشت که در کنار سرعت شارژ بی سیم ۵۰ واتی هم شامل آن شد. این محصول ویوو در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی به فروش می‌رسد. محصول کمپانی چینی یک پرچمدار قدرتمند بوده که ویژگی‌های بزرگ در این گزینه تعبیه شد و می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

ویوو همیشه تلاش کرده سبد محصول خود را با گزینه‌های متعددی همراه سازد و محصول جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. بزودی مدل استاندارد نیز تاییدیه‌هایی خواهد گرفت و به بازار عرضه می‌شود. مشخص نیست برنامه ویوو چیست و چه محصولی را برای اواخر امسال و اوایل ۲۰۲۴ آماده کرده است.

انتظار داریم تاشوهای جدید ویوو هم بزودی از راه برسند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا