اخبار

خرده‌فروشی‌های انگلستان وعده قیمت زیر ۲۰۰ پوندی نینتندو NX را داده‌اند

خرده‌فروشی‌های بریتانیا امیدوارند که قیمت کنسول جدید کمپانی نینتندو کمتر از ۲۰۰ یورو باشد. این گروه اعتقاد دارند در صورتی که قیمت کنسول نینتندو NX بیش از این مقدار باشد، با شکست روبرو خواهد شد.
اخیرا وب‌سایت MCV با خرده‌فروشی‌های بریتانیا مصاحبه‌ای انجام داده است و اکثر این افراد اعتقاد داشته‌اند که قیمت کنسول نینتندو NX باید در حدود ۲۰۰ یورو یا کمتر باشد. کمپانی نینتندو با عرضه‌ی کنسول Wii U نیز نتوانست خریداران زیادی را به سوی خود جلب کند و با توجه به اینکه سال آینده نسخه‌های جدیدی از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد درصورتی که کنسول نینتندو NX‌ قیمت بالایی داشته باشد، با شکست مواجه خواهد شد.
یکی از مدیران این خرده‌فروشی‌ها اعلام کرد که کمپانی نینتندو باید عملکردی قدرتمند را در صنعت‌ بازی به نمایش بگذارد و این امر تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که قیمتی کمتر از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان داشته باشد. قیمتی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ یورو برای این کنسول بسیار مناسب خواهد بود.
هنوز جزییات و مشخصات این کنسول به صورت رسمی اعلام نشده است اما شایعاتی مبنی بر اینکه این کنسول از پلی‌استیشن ۳ قوی‌تر خواهد بود، وجود دارد. همچنین احتمال دارد این کنسول ترکیبی از کنسول‌های قابل حمل و سیستم‌های خانگی باشد. با این حال باید تا اعلام جزییات رسمی از سوی نینتندو منتظر ماند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا