اخبار

اسنپدراگون ۸۳۶ ، برای اولین بار بر روی پیکسل ۲ عرضه خواهد شد

چند ماهی است که شایعات در مورد اسنپدراگون ۸۳۶ قوت گرفته و احتمال می رود که این پردازنده به روی گوشی گوگل پیکسل ۲ راه اندازی و نصب شود. همانطور که از اسم این پردازنده پیداست مدل ارتقاء یافته اسنپدراگون ۸۳۵ است اما با تغییرات جزیی.
در ابتدا، اعلام شده بود که گلکسی نوت ۸ سامسونگ به‌عنوان اولین محصول مجهز به چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام راهی بازار می‎شود. بااین‌حال، شایعات اخیر برخلاف این ادعا را بیان می‌کنند و سامسونگ، فبلت پرچم‎دار جدید خود را با تراشه قدیمی‎تر اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهد کرد.
بنا بر این انتظار می رود با کنار رفتن گزینه سامسونگ برای در اختیار گرفتن این تراشه، گوگل خود دست به کار شده  برای گوشی پرچمدار اندرویدی جدیدش این پردازنده را به کار گیرد.
هنوز هم اثر ای زاین پردازنده در بنچمارک ها نیست و حتی اسمی از آن ها زیاد به میان نمی آید و بیشتر پردازنده ۸۴۰ و ۸۴۵ است که بر سر زبان ها است. اسنپدراگون ۸۴۵، احتمالاً در گوشی‎های پرچم‎دار سال ۲۰۱۸ به کار خواهد رفت و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۰ ممکن است به‌عنوان نسخه ضعیف‎تر، معرفی و عرضه شود. مدتی پیش گفته شد که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۰ با چهار هسته پردازشی در یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ که هنوز معرفی نشده است؛ استفاده خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا