اخبار

اسنپ دراگون ۷۱۰ ٬ اولین تراشه از سری ۷۰۰ کوالکوم

اسنپ دراگون ۷۱۰ ٬ اولین تراشه از پردازنده های سری ۷۰۰ کوالکام خواهد بود که می‌تواند محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را پردازش نماید. همچنین با بهره‌مندی از AI Engine، توانایی هایی مبتنی بر هوش مصنوعی در اسنپ دراگون ۷۱۰ امکان‌پذیر شده است.
در ماه فوریه ۲۰۱۸ کوالکام از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ رونمایی کرد و پس از آن به جای معرفی عضو جدیدی از پردازنده‌های سری ۶۰۰، سری پردازنده های اسنپدراگون ۷۰۰ را معرفی نمود. اسنپ دراگون ۷۱۰ با بهره‌مندی از AI Engine قابلیت های بسیار بهتری را نسبت به اسنپ دراگون های سری ۶۰۰ دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین های ان ها اشاره خواهیم کرد.

 مطالب مرتبط:

قابلیت های اسنپ دراگون ۷۱۰:

مهمترین قابلیت این تراشه سرعت بیشتر و عملکرد بهتر آن است. این پردازنده جدید سری ۷۰۰ از بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند و همچنین از LTE برخوردار است. بهبود عملکردهای کلی دستگاه و بهینه سازی مصرف انرژی هم از قابلیت های اسنپ دراگون ۷۱۰ به‌شمار می‌آیند. پیشرفت عالی و حیرت انگیز در زمینه عکاسی تکمیل کننده‌ی توانایی‌های اولین پردازنده سری ۷۰۰ کوالکام است.
اسنپدراگون ۷۱۰ با شماره مدل SDM710 به عنوان اولین عضو از سری ۷۰۰ پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام ارائه می‌شود اما زمان معرفی رسمی این پردازنده بطور دقیق مشخص نیست. هرچند کوالکام طی یک بیانیه رسمی اعلام کرده بود که اولین پردازنده سری ۷۰۰ نیمه اول سال ۲۰۱۸ ٬ به دست شرکای تجاری این شرکت خواهد رسید.
اسنپ دراگون ۷۱۰
با وجود مشخص نبودن جزئیات بیشتر پیرامون تراشه جدید اسنپ دراگون ۷۱۰ ٬ اما به نظر می‌رسد گوشی‌های مجهز به این تراشه تا نیمه دوم سال جاری میلادی راهی بازار شوند البته هنوز معلوم نیست کدام شرکت، اولین گوشی را با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ ارائه خواهد کرد و رقبای سازنده گوشی‌های هوشمند کدام محصول خود را به این تراشه مجهز خواهند کرد. اما مطمئنا  گوشی‌هایی که با پردازنده اسنپ دراگون ۷۱۰ کوالکام راهی بازار می‌شوند٬ به عنوان محصولاتی رده‌بالا ارائه خواهند شد که توانایی ارائه قابلیت‌های مدل‌های گران‌قیمت‌تر با پردازنده اسنپ دراگون سری ۸۰۰ ٬ را خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا