اخبار تکنولوژی

گوشی آیکیو ۱۲ در راه بازار جهانی

آیکیو اخیراً سری پرچم‌دار خود، سری گوشی آیکیو ۱۲ را در چین معرفی کرده که دارای دو مدل آیکیو ۱۲ و آیکیو ۱۲ پرو است. پیش‌بینی‌ها برای اولین آیکیو ۱۲ ۵G در هند که برای ۱۲ دسامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده وجود دارد.

قابل ذکر است، آیکیو ۱۲ نیز در حال آماده شدن برای نشان دادن طراحی خود در صحنه جهانی است، با نشانه‌هایی از وب سایت گواهی SDPPI اندونزی که شماره مدل I220 را نشان می‌دهد. اگرچه جزئیات مشخصی از گواهی در حال حاضر محدود، اما مشخصات دستگاه پیشتر در جریان عرضه اولیه آن در چین رونمایی شد.

iQOO 12 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی Flat AMOLED با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این دستگاه از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 به همراه تراشه ورزشی الکترونیکی Q1 خود توسعه یافته iQOO که توسط پردازنده گرافیکی Adreno 750 تکمیل شده، تامین می‌شود.

این دستگاه که دارای رابط کاربری سفارشی OriginOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۴ است، پیکربندی‌های ذخیره‌سازی مختلفی را ارائه می‌کند، از جمله ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت رم با ۱ ترابایت حافظه.

گوشی آیکیو ۱۲ یک قدم تا بازار جهانی

از نظر قابلیت‌های دوربین، iQOO 12 دارای سیستم دوربین سه گانه عقب است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع تا ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های اتصال شامل پشتیبانی ۵G، سازگاری Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac/6/7 با پشتیبانی از سه باند و Wi-Fi Direct، بلوتوث ۵.۴ و NFC است.

اطلاعات بیشتر را با مراجعه به وب سایت ویوو مشاهده کنید. شرکت آیکیو زیربرند ویوو بوده هر سال گوشی‌های هیجان انگیز و قدرتمندی را معرفی و عرضه می‌کند. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند. پیدا نیست ویوو چه زمانی قصد دارد محصول جدید را روانه بازارهای مختلفی کند.

پیش از این شاهد عرضه بازار چین بودیم و اکنون باید منتظر عرضه جهانی باقی بمانیم. آیکیو درصدد بوده مدل‌های دیگری هم برای سال ۲۰۲۴ معرفی کند و در سال ۲۰۲۳ دیگر محصولی برای معرفی باقی نمانده تا معرفی کند. شایان ذکر بوده تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل گوشی منتشر شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا