اخبار

اطلاعات جدیدی از نمایشگر گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال فاش شد

گوگل در حال کار روی تلفن‌های هوشمند جدیدش است و ما نیز همه روزه شاهد اخبار و شایعاتی در خصوص آن‌ها هستیم. حال اخباری در خصوص نمایشگر این تلفن‌های هوشمند منتشر شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
مدتی است که شایعاتی در خصوص تلفن‌های هوشمند جدید کمپانی گوگل به گوش می‌رسد. پیکسل‌های جدید این شرکت گفته می‌شود که در سه نسخه روانه بازار خواهند شد. در واقع یکی از این سه محصول در بین تلفن‌های هوشمند میان‌رده قرار می‌گیرد و دو محصول دیگر همانند گذشته از پرچم‌داران به حساب می‌آیند. شایعات حاکی از آن هستند که نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال از نوع OLED خواهد بود و ال‌جی وظیفه تولید آن را به عهده خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

برخی گمانه‌زنی‌ها از وجود زایده در بالای نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال خبر می‌دهند (همانند آیفون ایکس). با وجود اینکه انتظار می‌رود نسخه عادی پیکسل ۳ با ساختاری معمولی و کلاسیک معرفی شود، اما گویا پیکسل ۳ ایکس ال دارای نمایشگری بزرگ با یک زایده در بالای خود خواهد بود که دو دوربین سلفی و اسپیکر مکالمات صوتی در این قسمت قرار می‌گیرند.
پیکسل 3 ایکس ال
اکانت OnLeaks@ اخیرا اطلاعات جدیدی را در خصوص این تلفن هوشمند منتشر کرده است. بر اساس ادعای این اکانت وجود زایده در قسمت بالای نمایشگر این محصول تایید می‌شود و گفته شده که پیکسل ۳ ساختاری عادی دارد و شاهد چنین زایده‌ای در آن نیستیم. این اکانت کاربری مدعی شده که پیکسل ۳ از نمایشگر ۵.۳ اینچی بهره خواهد برد و همچنین شاهد یک نمایشگر ۶.۲ اینچی روی پیکسل ۳ ایکس ال خواهیم بود.
احتمال دارد که این خبر نیز یکی از شایعات مربوط به محصولات جدید گوگل باشد. اما باید بدین نکته توجه داشت که OnLeaks@ اغلب سعی می‌کند تا اطلاعات تایید شده‌ای را منتشر کند و به همین دلیل کلیت این خبر ممکن است صحیح باشد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید گوگل نیز همانند اپل زایده‌ای را برای نمایشگر پرچم‌دار خود قرار خواهد داد؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا