اخبار

ال جی G7 ThinQ هفته آینده روانه بازار می‌شود

ال‌جی G7 ThinQ در طول روز‌های گذشته معرفی شد و حال اخباری در خصوص عرضه جهانی آن از هفته آینده به گوش می‌رسد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.  
چندی پیش کمپانی کره‌ای ال‌جی، محصول جدیدی را با نام ال جی G7 ThinQ معرفی کرد. حال گفته می‌شود که این محصول از هفته آینده روانه بازار‌های جهانی خواهد شد. این محصول از فردا روانه فروشگاه‌های کره جنوبی می‌شود و کاربران کره‌ای می‌توانند فردا (۲۸ اردیبهشت) ال‌جی جی ۷ ThinQ را خریداری کنند. چند روز بعد نیز محصول مذکور در فروشگاه‌های منتخب آمریکا، اروپا و آسیا به فروش خواهد رسید.

مطالب مرتبط:

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام کرده بودیم، این محصول جدید ال‌جی قیمتی هم تراز با ال‌جی G6 خواهد داشت. با این اوصاف قیمت ال‌جی G7 ThinQ در بازار آمریکا حدود ۷۰۰ دلار خواهد بود. کاربران آمریکایی می‌توانند از تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) این محصول را پیش خرید کنند. در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) نیز این تلفن هوشمند ال‌جی تحویل خریداران خواهد شد.
ال جی G7 ThinQ
ال جی G7 ThinQ در برخی از کشور‌ها نظیر کره جنوبی در دو نسخه عرضه می‌شود. یکی از این نسخه‌ها ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند و نسخه دیگر نیز از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. نسخه دوم در واقع ال‌جی G7+ ThinQ نام دارد که حدود ۱۰۰ دلار گران‌تر است و فعلا معلوم نیست که آیا وارد بازار آمریکا خواهد شد یا خیر.
از مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به نمایشگر ۶.۱ اینچی FullVision با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اشاره کرد. محصول مذکور دارای دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) است و پردازش‌های این دستگاه نیز توسط اسنپ دراگون ۸۴۵ انجام می‌شوند. ال‌جی دوربین این دستگاه را هم تاحدودی بروزرسانی کرده است. نظر شما در خصوص LG G7 ThinQ چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا